Barbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan w walentynkowej kampanii Douglas

Gwiazdorska para wzięła udział w walentynkowej kampanii Douglas, w której marka zachęca do okazywania sobie miłości, celebrowania wspólnych chwil oraz obdarowywania się upominkami w tym wyjątkowym czasie.
O autorze
1 min czytania 2020-02-04

Marka zaprosiła do współpracy Barbarę Kurdej-Szatan oraz Rafała Szatana, którzy już od 10 lat tworzą jedną najbardziej lubianych par w polskim show-biznesie. Basia Kurdej-Szatan znana jest szerszej publiczności zarówno z dużego, jak  i małego ekranu. W ostatnim czasie zdobyła uznanie widzów występując w popularnym, tanecznym show. Rafał Szatan dał się poznać jako utalentowany muzyk oraz aktor. Stroniąca na co dzień od ścianek para, w najnowszej kampanii pozwoliła zajrzeć do swojego świata i pokazać, że najważniejszą siłą, która wzajemnie ich inspiruje i mobilizuje, to łączące od lat uczucie. Niesłabnąca popularność charyzmatycznej i lubianej pary inspiruje ludzi do pozytywnego podejścia do życia i świętowania miłości.

W specjalnej ofercie z okazji walentynek  dwa wybrane zapachy w Douglas będą do kupienia w cenie 199,00 zł, a wybraną parę można dowolnie kompletować, spośród ponad 40 propozycji różnych marek. 

O kampanii

4 lutego br. ruszyła w mediach kampania z udziałem gwiazdorskiej pary, która potrwa do Walentynek, 14 lutego. Składa się z 30 sekundowego spotu oraz dedykowanego contentu, promującego specjalną ofertę walentynkową Douglas. Kampania wizerunkowa z udziałem Barbary Kurdej-Szatan i Rafała Szatana obejmuje działania na Facebooku, Instagramie oraz YouTubie, a także materiały POS na witrynach sieci Perfumerii Douglas w całej Polsce. Za przygotowanie materiałów kreatywnych odpowiada agencja Brasil, za realizację produkcji Papaya Films, a zakup mediów i kampanię w kanałach social media i digital – Havas Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj