TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Barbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan w walentynkowej kampanii Douglas

Gwiazdorska para wzięła udział w walentynkowej kampanii Douglas, w której marka zachęca do okazywania sobie miłości, celebrowania wspólnych chwil oraz obdarowywania się upominkami w tym wyjątkowym czasie.
O autorze
1 min czytania 2020-02-04

Marka zaprosiła do współpracy Barbarę Kurdej-Szatan oraz Rafała Szatana, którzy już od 10 lat tworzą jedną najbardziej lubianych par w polskim show-biznesie. Basia Kurdej-Szatan znana jest szerszej publiczności zarówno z dużego, jak  i małego ekranu. W ostatnim czasie zdobyła uznanie widzów występując w popularnym, tanecznym show. Rafał Szatan dał się poznać jako utalentowany muzyk oraz aktor. Stroniąca na co dzień od ścianek para, w najnowszej kampanii pozwoliła zajrzeć do swojego świata i pokazać, że najważniejszą siłą, która wzajemnie ich inspiruje i mobilizuje, to łączące od lat uczucie. Niesłabnąca popularność charyzmatycznej i lubianej pary inspiruje ludzi do pozytywnego podejścia do życia i świętowania miłości.

W specjalnej ofercie z okazji walentynek  dwa wybrane zapachy w Douglas będą do kupienia w cenie 199,00 zł, a wybraną parę można dowolnie kompletować, spośród ponad 40 propozycji różnych marek. 

O kampanii

4 lutego br. ruszyła w mediach kampania z udziałem gwiazdorskiej pary, która potrwa do Walentynek, 14 lutego. Składa się z 30 sekundowego spotu oraz dedykowanego contentu, promującego specjalną ofertę walentynkową Douglas. Kampania wizerunkowa z udziałem Barbary Kurdej-Szatan i Rafała Szatana obejmuje działania na Facebooku, Instagramie oraz YouTubie, a także materiały POS na witrynach sieci Perfumerii Douglas w całej Polsce. Za przygotowanie materiałów kreatywnych odpowiada agencja Brasil, za realizację produkcji Papaya Films, a zakup mediów i kampanię w kanałach social media i digital – Havas Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj