Drugie życie banerów reklamowych, czyli niestandardowa świąteczna akcja upcyklinowa Mindshare Polska, United International Pictures i Trashki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Drugie życie banerów reklamowych, czyli niestandardowa świąteczna akcja upcyklinowa Mindshare Polska, United International Pictures i Trashki

Generowanie śmieci jest ważnym i często omawianym tematem również w branży marketingowej, która nie pozostaje obojętna na problemy współczesnego świata. Dlatego to właśnie śmieci posłużyły za insight do stworzenia niestandardowej akcji świątecznej.

Czy wykorzystany baner reklamowy może być nośnikiem ważnego przekazu i stanowić przykład odpowiedzialnych i proekologicznych działań?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Odpowiedź na to pytanie znalazła agencja Mindshare, która wraz z United International Pictures oraz Trashki przeprowadziła niestandardową akcję świąteczną. Z wykorzystanego przy okazji kampanii „Angry Birds 2” baneru reklamowego, firma Trashki wyprodukowała torby na zakupy, które w ramach prezentów świątecznych zostały przekazane klientom Mindshare.

– Głęboko wierzymy w to, że również branża reklamowa powinna w odpowiedzialny sposób gospodarować zasobami. W związku z tym nadaliśmy drugie życie odpadom reklamowym. Idąc przykładem eko-wioski z filmu „Angry Birds 2” stworzyliśmy torby na zakupy z wykorzystanej już siatki wielkoformatowej wyprodukowanej na potrzeby promocji filmu. Następnie w ramach prezentów świątecznych przekazaliśmy je naszym klientom – komentuje Stanisław Pytel, marketing director, United International Pictures.

Przekazany przez United International Pictures baner miał około 600m2 i został przetworzony na kilkaset unikalnych toreb.

– Angażowanie marek w działalność społeczną i proekologiczną jest nam szczególnie bliskie, a współpraca z naszym wieloletnim klientem – United International Pictures – jest tego najlepszym przykładem. Zaakcentowaliśmy ważny temat, jakim jest generowanie odpadów reklamowych przez naszą branżę, szczególnie w okresie świątecznym. W związku z tym zamiast generować nowe śmieci, wykorzystaliśmy to, co już zostało wykorzystane. Mam ogromną nadzieję, że te działania zapoczątkują większy ruch w polskich agencjach – dodaje Maciej Świątek, director, client leadership, Mindshare.

Akcja została zrealizowana w całości w grudniu 2019 roku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij