Akcja „Dom na Święta” zakładała zakup bud dla podopiecznych z lokalnych schronisk tj. we Wrocławiu, Poznaniu oraz Krakowie, w liczbie odpowiadającej podpisanym umowom zakupu mieszkania w grudniu ub. r. we wskazanych lokalizacjach.
– Zależało nam na tym, aby pomóc schroniskom i ich przedstawicielom w zapewnieniu bezpiecznego schronienia i poprawienia warunków życia czworonożnych przyjaciół. Co więcej, chcieliśmy zwrócić uwagę na szerszy problem, jakim jest sytuacja zwierząt w schroniskach, które potrzebują domu i na ten dom czekają – tłumaczy Mariusz Rysicz, przedstawiciel dewelopera i organizator akcji,
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Schroniska biorące udział w projekcie zostaną wyposażone łącznie w 80 bud, przygotowanych na zamówienie i zgodnie ze specyfikacją danej placówki.
– Udział w akcji „Dom na Święta” to dla nas ogromne wsparcie. Zakup jednej budy, która jest dostosowana do naszych potrzeb oraz infrastruktury schroniska, a przede wszystkim jest odpowiednia dla naszych podopiecznych, to koszt blisko 500 zł. Chcąc zapewnić pomoc zwierzakom, musimy liczyć się z bardzo wysokimi opłatami obejmującymi zakup bud, legowisk, karmy czy środków czystości. Cieszy nas fakt, że problem bezdomnych zwierząt jest dostrzegany i możemy liczyć na wsparcie finansowe – tłumaczy Agnieszka Szachidewicz przedstawiciel schroniska „Przytul Pyska” w Oleśnicy pod Wrocławiem.
Dotychczas akcja „Dom na Święta” była realizowana we Wrocławiu, Krakowie oraz w Poznaniu. Jak zapowiada przedstawiciel dewelopera, projekt będzie kontynuowany w tym roku w innych miastach w Polsce.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing