TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Young Creatives Integrated – eliminacje

Znamy 20 teamów, które zakwalifikowały się do następnego etapu konkursu Young Creatives Integrated. W eliminacjach zostanie wybrany team, który pojedzie do Lizbony na Festiwal Eurobest reprezentować Polskę w międzynarodowym konkursie.
O autorze
1 min czytania 2013-11-05

Zadaniem uczestników było wypełnienie poniższego briefu, przygotowanego przez Roberta Zydla (Saatchi & Saatchi Poland) i Piotra Chrobota (Interactive Solutions):

KONTEKST

Opozycja pomiędzy naturą i kultura jest tak stara, jak stara jest cywilizacja. Oczywiście w naszych czasach nabiera szczególnego znaczenia. Mieszkańcy miast żyją w przetworzonym środowisku, w które wciąż wciska się to, co związane z natura lub biologią. Nie zawsze potrafimy sobie z tym dobrze poradzić. Pies to przyjaciel człowieka, ale także obowiązek. Obowiązek, który jest nie tylko wobec zwierzęcia, ale także wobec wspólnoty, z którą współdzieli się przestrzeń publiczną.

PROBLEM

110 tys. warszawskich psów codziennie wydala z siebie 5,5 tony odchodów. Zdecydowana większość z nich zalega w parkach, trawnikach, a nawet chodnikach Warszawy. Wielu właścicieli psów nie ma nawyku sprzątania po swoich czworonogach. Z jednej strony nie ma do tego wciąż przygotowanej infrastruktury (psie toalety, woreczki i pojemniki na odchody) z drugiej biologiczny temat związany z wydalaniem jest w naszej kulturze tematem tabu.

GRUPA DOCELOWA

  • Właściciele czworonogów, którzy nie sprzątają po swoich psach – zadanie przekonanie do zmiany postawy
  • Właściciele psów sprzątających – utwierdzenie w tym, że ich postawa jest słuszna i godna naśladowania.
  • Mieszkańcy Warszawy, bez psów – zwrócenie uwagi na problem.

ZADANIE

Znajdź sposób, który zachęci do sprzątania po swoim psie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Klient

Miasto Stołeczna Warszawa

Budżet

100 000 zł z mediami

Słuchaj podcastu NowyMarketing

INNE INFORMACJE

Najpopularniejsze rasy psów w Polsce: owczarek niemiecki, yorshire terrier, labrador retriever (uwaga w rankingu nie uwzględniono kreoli).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zespoły i prace, które zakwalifikowały się do dalszego etapu:

1 Saatchi & Saatchi Poland: Marta Frączek, Quentin Carenzo

2 K2: Daniel Przygoda, Piotr Szkałuba

5 Leo Burnett Warszawa: Małgorzata Nierodzińska, Joanna Sroka

6 Leo Burnett Warszawa: Paulina Grochowska, Adam Zdeb

8 OS3 Multimedia: Radek Błoński, Mikołaj Guziuk

9 Ogilvy & Mather Advertising: Wiktor Bielski, Bartłomiej Walczuk

10 Ogilvy & Mather Advertising: Marcin Pucyk, Kamil Kotarba

16 McCann Warsaw: Katarzyna Ciejka, Mateusz Gaca

17 Lemon Sky: Barbara Niedziela, Dawid Frątczak

28 Me & My Friends: Szymon Dyjach, Grzegorz Rauch

Kolejne zespoły na następnej podstronie


31 Hackett Hamilton: Joanna Witkowska, Krzysztof Niemyski

32 Havas Worldwide: Martyna Gliniecka, Wiktor Malinowski

35 Change Integrated: Marcin Mioduski, Maria Brylińska

36 Change Integrated: Karolina Pietrzyk, Damian Grudzień

37 Change Integrated: Agata Bańkowska, Jacek Karaś

42 Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants: Marlena Żukowska, Kornelia Hećman

44 Advertajzing: Mateusz Przybysz, Kuba Nowak

49 VML Poland: Anna Kargol, Tomasz Pastuszka

52 Insignia: Marcel Bazydło Jankowski, Kosma Lenar

60 DDC: Joanna Skorupska, Aleksandra Jasionowska