Young Creatives Integrated – eliminacje

Znamy 20 teamów, które zakwalifikowały się do następnego etapu konkursu Young Creatives Integrated. W eliminacjach zostanie wybrany team, który pojedzie do Lizbony na Festiwal Eurobest reprezentować Polskę w międzynarodowym konkursie.
O autorze
1 min czytania 2013-11-05

Zadaniem uczestników było wypełnienie poniższego briefu, przygotowanego przez Roberta Zydla (Saatchi & Saatchi Poland) i Piotra Chrobota (Interactive Solutions):

KONTEKST

Opozycja pomiędzy naturą i kultura jest tak stara, jak stara jest cywilizacja. Oczywiście w naszych czasach nabiera szczególnego znaczenia. Mieszkańcy miast żyją w przetworzonym środowisku, w które wciąż wciska się to, co związane z natura lub biologią. Nie zawsze potrafimy sobie z tym dobrze poradzić. Pies to przyjaciel człowieka, ale także obowiązek. Obowiązek, który jest nie tylko wobec zwierzęcia, ale także wobec wspólnoty, z którą współdzieli się przestrzeń publiczną.

PROBLEM

110 tys. warszawskich psów codziennie wydala z siebie 5,5 tony odchodów. Zdecydowana większość z nich zalega w parkach, trawnikach, a nawet chodnikach Warszawy. Wielu właścicieli psów nie ma nawyku sprzątania po swoich czworonogach. Z jednej strony nie ma do tego wciąż przygotowanej infrastruktury (psie toalety, woreczki i pojemniki na odchody) z drugiej biologiczny temat związany z wydalaniem jest w naszej kulturze tematem tabu.

GRUPA DOCELOWA

  • Właściciele czworonogów, którzy nie sprzątają po swoich psach – zadanie przekonanie do zmiany postawy
  • Właściciele psów sprzątających – utwierdzenie w tym, że ich postawa jest słuszna i godna naśladowania.
  • Mieszkańcy Warszawy, bez psów – zwrócenie uwagi na problem.

ZADANIE

Znajdź sposób, który zachęci do sprzątania po swoim psie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Klient

Miasto Stołeczna Warszawa

Budżet

100 000 zł z mediami

Słuchaj podcastu NowyMarketing

INNE INFORMACJE

Najpopularniejsze rasy psów w Polsce: owczarek niemiecki, yorshire terrier, labrador retriever (uwaga w rankingu nie uwzględniono kreoli).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zespoły i prace, które zakwalifikowały się do dalszego etapu:

1 Saatchi & Saatchi Poland: Marta Frączek, Quentin Carenzo

2 K2: Daniel Przygoda, Piotr Szkałuba

5 Leo Burnett Warszawa: Małgorzata Nierodzińska, Joanna Sroka

6 Leo Burnett Warszawa: Paulina Grochowska, Adam Zdeb

8 OS3 Multimedia: Radek Błoński, Mikołaj Guziuk

9 Ogilvy & Mather Advertising: Wiktor Bielski, Bartłomiej Walczuk

10 Ogilvy & Mather Advertising: Marcin Pucyk, Kamil Kotarba

16 McCann Warsaw: Katarzyna Ciejka, Mateusz Gaca

17 Lemon Sky: Barbara Niedziela, Dawid Frątczak

28 Me & My Friends: Szymon Dyjach, Grzegorz Rauch

Kolejne zespoły na następnej podstronie


31 Hackett Hamilton: Joanna Witkowska, Krzysztof Niemyski

32 Havas Worldwide: Martyna Gliniecka, Wiktor Malinowski

35 Change Integrated: Marcin Mioduski, Maria Brylińska

36 Change Integrated: Karolina Pietrzyk, Damian Grudzień

37 Change Integrated: Agata Bańkowska, Jacek Karaś

42 Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants: Marlena Żukowska, Kornelia Hećman

44 Advertajzing: Mateusz Przybysz, Kuba Nowak

49 VML Poland: Anna Kargol, Tomasz Pastuszka

52 Insignia: Marcel Bazydło Jankowski, Kosma Lenar

60 DDC: Joanna Skorupska, Aleksandra Jasionowska