Young Creatives Integrated - eliminacje

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Young Creatives Integrated - eliminacje

Znamy 20 teamów, które zakwalifikowały się do następnego etapu konkursu Young Creatives Integrated. W eliminacjach zostanie wybrany team, który pojedzie do Lizbony na Festiwal Eurobest reprezentować Polskę w międzynarodowym konkursie.

Zadaniem uczestników było wypełnienie poniższego briefu, przygotowanego przez Roberta Zydla (Saatchi & Saatchi Poland) i Piotra Chrobota (Interactive Solutions):

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

KONTEKST

Opozycja pomiędzy naturą i kultura jest tak stara, jak stara jest cywilizacja. Oczywiście w naszych czasach nabiera szczególnego znaczenia. Mieszkańcy miast żyją w przetworzonym środowisku, w które wciąż wciska się to, co związane z natura lub biologią. Nie zawsze potrafimy sobie z tym dobrze poradzić. Pies to przyjaciel człowieka, ale także obowiązek. Obowiązek, który jest nie tylko wobec zwierzęcia, ale także wobec wspólnoty, z którą współdzieli się przestrzeń publiczną.

PROBLEM

110 tys. warszawskich psów codziennie wydala z siebie 5,5 tony odchodów. Zdecydowana większość z nich zalega w parkach, trawnikach, a nawet chodnikach Warszawy. Wielu właścicieli psów nie ma nawyku sprzątania po swoich czworonogach. Z jednej strony nie ma do tego wciąż przygotowanej infrastruktury (psie toalety, woreczki i pojemniki na odchody) z drugiej biologiczny temat związany z wydalaniem jest w naszej kulturze tematem tabu.

GRUPA DOCELOWA

  • Właściciele czworonogów, którzy nie sprzątają po swoich psach – zadanie przekonanie do zmiany postawy
  • Właściciele psów sprzątających – utwierdzenie w tym, że ich postawa jest słuszna i godna naśladowania.
  • Mieszkańcy Warszawy, bez psów – zwrócenie uwagi na problem.

ZADANIE

Znajdź sposób, który zachęci do sprzątania po swoim psie.

Klient

Miasto Stołeczna Warszawa

Budżet

100 000 zł z mediami

INNE INFORMACJE

Najpopularniejsze rasy psów w Polsce: owczarek niemiecki, yorshire terrier, labrador retriever (uwaga w rankingu nie uwzględniono kreoli).

Zespoły i prace, które zakwalifikowały się do dalszego etapu:

1 Saatchi & Saatchi Poland: Marta Frączek, Quentin Carenzo

2 K2: Daniel Przygoda, Piotr Szkałuba

5 Leo Burnett Warszawa: Małgorzata Nierodzińska, Joanna Sroka

6 Leo Burnett Warszawa: Paulina Grochowska, Adam Zdeb

8 OS3 Multimedia: Radek Błoński, Mikołaj Guziuk

9 Ogilvy & Mather Advertising: Wiktor Bielski, Bartłomiej Walczuk

10 Ogilvy & Mather Advertising: Marcin Pucyk, Kamil Kotarba

16 McCann Warsaw: Katarzyna Ciejka, Mateusz Gaca

17 Lemon Sky: Barbara Niedziela, Dawid Frątczak

28 Me & My Friends: Szymon Dyjach, Grzegorz Rauch

Kolejne zespoły na następnej podstronie

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij