Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

forBET zostało oficjalnym partnerem Runmageddonu.

Od początku lutego forBET rozpoczyna współpracę z Runmageddonem. Będzie partnerem ekstremalnego biegu, w tym, formuły „Games“ oraz fundatorem nagród. Jedną z nich będzie wyjazd na Igrzyska do Tokio.
O autorze
1 min czytania 2020-02-06

Od 4 lutego forBET jeden z trzech największych, polskich bukmacherów o bogatej ofercie promocji i wydarzeń sportowych rozpoczyna szeroką współpracę z Runmageddonem. Będzie też pierwszym partnerem formuły Games. Ufunduje nagrody dla najlepszych zawodników 100-metrowego toru przeszkód. W sezonie wiosennym, dzięki marce forBET najlepszy zawodnik wygra podróż na Igrzyska Olimpijskie do Tokio. Na trasie tradycyjnych formuł stanie dedykowana przeszkoda „Komandos“ w brandingu partnera.

– Cieszymy się, że do naszych partnerów dołącza forBET. Chcemy współpracować z firmami, które się wyróżniają, z którymi łączy nas pasja do sportu. forBET będzie partnerem widowiskowej formuły Runmageddon Games, którą reaktywujemy w sezonie 2020 – mówi Piotr Łysik, dyrektor sprzedaży.

– Sport to nasza pasja. Od 2020 roku firma forBET tworzy własny projekt biegowy – stowarzyszenie „forBET Runners”, który idealnie zbiega się z rozpoczęciem współpracy z Runmageddonem. Nasz nowy klub biegowy i jego promocja poprzez szeroko pojęty sport, rozrywkę i zdrową rywalizację pozwoli lepiej zapoznać się z marką, i zbudować jeszcze większą jej rozpoznawalność. Nasza firma po raz kolejny pokazuje, że nie idzie utartym szlakiem i stawia na niekonwencjonalne projekty, jakim niewątpliwie można nazwać pierwszą taką umowę na świecie, w której to bukmacher współpracuję z organizatorem biegów przeszkodowych. Liczymy na długotrwałą i owocną współpracę – powiedział Paweł Majewski, dyrektor ds. marketingu firmy forBET.

Pierwsze efekty współpracy będzie można zobaczyć już podczas Zimowego Runmageddonu Warszawa – Zakroczym, w dniach 29.02/01.03 2020 roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj