5. edycja ogólnopolskiej konferencji Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
5. edycja ogólnopolskiej konferencji Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka

7 i 8 kwietnia w Gdańsku odbędzie się piąta edycja ogólnopolskiej konferencji Marketing w Kulturze. Prelegentami konferencji będą m.in. Linda Volkers z Rijsk Museum w Amsterdamie, Janina Bąk czy Franciszek Georgiew z Social Tigers. Na wydarzenie zgłosiło się już 600 osób z całej Polski.

– W 2020 roku skupimy się na prezentacji nowych trendów w komunikacji w mediach społecznościowych i prezentacji case studies z dziedziny kultury. Będą także rozmowy o codzienności pracy w naszej branży – m.in. o tym, jak „zwinnie” organizować prace zespołu czerpiąc z metod stosowanych najczęściej w zespołach programistów – mówi Marta Bańka z Instytutu Kultury Miejskiej. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Instytut Kultury Miejskiej zaprasza w 2020 roku uczestników i uczestniczki konferencji Marketing w Kulturze do przepięknie położonej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej na Ołowiance. Sesje plenarne odbędą się w sali koncertowej, w przerwach będzie czas na networking w obszernym foyer. Popołudniowe warsztaty odbędą się salach warsztatowych Narodowego Muzeum Morskiego i Ośrodka Kultury Morskiej. Obie instytucje są partnerami konferencji MwK 2020. Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na stronie.

– Co roku przygotowujemy ofertę warsztatową, która poszerza tematy przedstawione przez prelegentów. Będzie o sprzedaży, o nowych narzędziach w planowaniu projektów, personal brandingu, design thinkig czy Google Analytics – dodaje Monika Serafin-Szymczak, współorganizatorka konferencji Marketing w Kulturze.

Zapisy rozpoczęły się 17 stycznia i trwają do wyczerpania miejsc. Rejestracja odbywa się przez stronę

Ceny biletów: 

  • 2 dni Konferencji Marketing w Kulturze, 7-8 kwietnia 2020 – 200 zł brutto. 

W cenie: fantastyczni prelegenci, networking, przerwy kawowe i lunche, identyfikator i zestaw uczestnika. 

Dodatkowo płatne:

  • Warsztaty popołudniowe – 125 zł brutto. Żeby wziąć udział w warsztatach trzeba być zarejestrowanym uczestnikiem/uczestniczką konferencji. 

W cenie: 3-godzinny warsztat w grupie do 25 osób ze specjalistkami i specjalistami w swojej dziedzinie. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij