Znane firmy wycofują się z targów telekomunikacyjnych MWC 2020 – ma to związek z koronawirusem

Znane firmy wycofują się z targów telekomunikacyjnych MWC 2020 – ma to związek z koronawirusem
Znane firmy technologiczne, takie jak m.in. Nvidia, Sony czy LG, poinformowały o wycofaniu się z tegorocznych targów telekomunikacyjnych Mobile World Congress 2020, które rozpoczną się 24 lutego br. w Barcelonie. Jest to spowodowane rozprzestrzenianiem się koronawirusa.
O autorze
1 min czytania 2020-02-10

Już za kilkanaście dni w Barcelonie będą miały miejsce targi Mobile World Congress, podczas których odbywają się prezentacje telefonów oraz nowych technologii. Wszystko wskazuje na to, że tegoroczna edycja wydarzenia będzie stała pod hasłem epidemii koronawirusa, który z zatrważającą szybkością rozprzestrzenia się po całym świecie.

Mimo że organizatorzy targów zapewnili o wprowadzeniu dodatkowych obostrzeń, które mają zapewnić uczestnikom bezpieczeństwo, wiele popularnych firm technologicznych poinformowało o wycofaniu się z wydarzenia – są to m.in. Nvidia (co ciekawe, jeden z głównych sponsorów targów), LG, Ericsson, a także Sony. 

Przedstawiciele wyżej wymienionych firm tłumaczą tego typu decyzje koniecznością „zapewnienia swoim pracownikom, partnerom i klientom bezpieczeństwa”, z uwagi na zagrożenia dla zdrowia publicznego związane z koronawirusem.

Firma Sony znalazła jednak sposób na to, by mimo wszystko pokazać światu swoje nowe produkty mobilne – zostaną one zaprezentowane podczas konferencji prasowej transmitowanej za pośrednictwem kanału Xperia na YouTubie, która odbędzie się 24 lutego br. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aktualizacja 11.02

Jak podał portal techcrunch.com, z udziału w targach Mobile World Congress 2020 zrezygnowały już firmy: Accedian, Amazon, Amdocs, Ciena, CommScope, Dali Wireless, Ericsson, F5 Networks, iconectiv, Intel, InterDigital, LG, MediaTek, NTT Docomo, Nvidia, Rakuten, Sony, Ulefone, Umidigi, Viber, Vivo. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Podczas gdy cały świat z przerażeniem obserwuje rozprzestrzenianie się koronawiarusa, niektórzy instagramerzy postanowili skorzystać z rozgłosu, jaki powstał wokół tej epidemii i zaczęli oznaczać swoje posty hashtagiem #coronavirus.

PS2

Przedstawiciele Facebooka zapowiedzieli walkę z rozprzestrzenianiem się fałszywych informacji na temat koronawirusa. Z portalu społecznościowego usuwane będą nieprawdziwe treści na jego temat, w tym m.in. te dotyczące „alternatywnych” sposobów leczenia.