Żołnowski w Wills Integrated odpowiedzialny jest za wsparcie strategiczne projektów międzynarodowych oraz bieżących klientów agencji. W dziale Strategii WI współpracuje z Wojciechem Bzdykiem oraz Antonim Olechem.
Wcześniej obsługiwał klientów m.in. agencji PZL, Isobaru, Plej i San Markos. Współpracował z Kompanią Piwowarską oraz Cyfrowym Polsatem. Był również odpowiedzialny za strategie komunikacji dla takich marek jak: Play, Hortex, TVP czy Electrolux.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wills Integrated to agencja marketingu zintegrowanego obecna na rynku od 2011 roku. Klientami WI są m.in. takie marki jak: Blachotrapez, Dekoral, Swiss Krono, Aluprof czy Vozilla.