Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kuba Żołnowski dołączył do zespołu Wills Integrated

W styczniu br. Kuba Żołnowski objął stanowisko strategy managera we wrocławskiej agencji marketingu zintegrowanego Wills Integrated. Poprzednio pracował m.in. dla Grey Group i Melting Pot.
O autorze
0 min czytania 2020-02-11

Żołnowski w Wills Integrated odpowiedzialny jest za wsparcie strategiczne projektów międzynarodowych oraz bieżących klientów agencji. W dziale Strategii WI współpracuje z Wojciechem Bzdykiem oraz Antonim Olechem.

Wcześniej obsługiwał klientów m.in. agencji PZL, Isobaru, Plej i San Markos. Współpracował z Kompanią Piwowarską oraz Cyfrowym Polsatem. Był również odpowiedzialny za strategie komunikacji dla takich marek jak: Play, Hortex, TVP czy Electrolux.

Wills Integrated to agencja marketingu zintegrowanego obecna na rynku od 2011 roku. Klientami WI są m.in. takie marki jak: Blachotrapez, Dekoral, Swiss Krono, Aluprof czy Vozilla.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj