TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Maczfit zmienia rynek diet pudełkowych w Polsce

Wystartowała nowa oferta Maczfit Wybór Menu, która zmieni zasady na rynku diety pudełkowej. Od teraz klient może samodzielnie zarządzać swoim planem dietetycznym i codziennie dostosowywać go do swoich potrzeb.
O autorze
2 min czytania 2020-02-11

Maczfit od 5 lat oferuje przez internet szeroki wybór diety pudełkowej stawiając na wysoką jakość produktów, doświadczenie, wiedzę i profesjonalizm wykwalifikowanych kucharzy i dietetyków, kontrolę jakości, transparentność oferty oraz wygodę klientów.

– Wybór Menu to nowa funkcjonalność przygotowana z myślą o klientach, którzy oczekują oferty dostosowanej do swoich potrzeb i możliwości modyfikacji posiłków wedle własnych gustów smakowych lub wykluczeń dietetycznych. Wierzymy, że dieta powinna być dla klienta, a nie odwrotnie. W Maczfit stawiamy na najwyższą jakość posiłków skomponowanych w oparciu o wiedzę, a nie modę. Zbadaliśmy potrzeby naszych klientów i na tej podstawie dopracowaliśmy nasza ofertę tak, by każdy znalazł w niej coś dla siebie, a jednocześnie miał wpływ na to co je – mówi Maciej Lubiak, założyciel i prezes Maczfit

W ciągu ostatnich lat firma obserwuje otwartość klientów na nowe propozycje dietetyczne, ale też wyraźne zapotrzebowanie na elastyczność wyboru w codziennych zestawach Maczfit. Bez względu na wybrany program dietetyczny zdarzało się, że w dedykowanej diecie znajdował się składnik, którego klient nie lubi czy na który ma alergię. W badaniach konsumenckich przygotowanych na zlecenie Maczfit powtarzały się pytania o możliwość wykluczenia określonych składników diety oraz personalizację zamówień.

Nawet w programach specjalistycznych dedykowanym klientom zmagającymi się z alergiami i chorobami np. cukrzycą, nadciśnieniem czy chorobą Hashimoto również brakowało personalizacji. Wychodząc naprzeciw konsumentom firma zdecydowała się podjąć wyzwanie i zmodyfikować całą dotychczasową ofertę, by zagwarantować im pełną dowolność i swobodę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Od początku istnienia Maczfit dostosowujemy się do oczekiwań naszych klientów i stopniowo wprowadzamy innowacyjne rozwiązania w zakresie nowych technologii, zaplecza produkcyjnego, jak i samego żywienia. Szerokie portfolio diet i najwyższa jakość produktów sprawiają, że z cateringu Maczfit codziennie korzysta ponad 7 tysięcy osób. Dysponujemy najnowocześniejszą halą produkcyjną w Europie o powierzchni 4 tysięcy metrów kwadratowych i zespołem liczącym 250 osób, dzięki czemu możemy przygotować ponad 20 tysięcy 5-daniowych zestawów na dobę – dodaje Anna Chylewska, dyrektor operacyjny-wykonawczy Maczfit.

Od teraz w najnowszej ofercie klient ma wybór – może dostosować swój zestaw według dostępnych zestawów smakowych oraz wskazanych alergenów w składzie posiłku. W skrócie oznacza to, że może zrezygnować z mięsa oraz słodkich śniadań lub zdecydować się na dietę bezglutenową i bez laktozy przy zachowaniu wytrawności smaków. Może indywidualnie skomponować swoją dietę i modyfikować ją, jeśli będzie miał ochotę na zmianę. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Wybór Menu to pionierski krok w rozwoju firmy – klienci nie muszą już wybierać jednej z dostępnych, ale nie do końca dopasowanych pod nich diet. Od dziś sami kreują sobie plan a my zajmujemy się całą resztą, dbając o ich wygodę i satysfakcję. Wprowadzamy personalizację diety pudełkowej w Polsce jako pierwsi na tak dużą skalę. Wierzymy, że tym ruchem zachęcimy konsumentów do świadomego zdrowego odżywiania i podejmowania mądrych decyzji wpływających na jakość ich codziennego życia. To gwarantowany sukces i spodziewamy się przypływu nowych klientów i wzrostu zamówień –  dodaje Maciej Lubiak.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze.