TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rafał Wyszyński objął nowo utworzone stanowisko chief data and technology officera w IPG Mediabrands

Jeden z najbardziej znanych specjalistów od danych dołączy do zespołu IPG Mediabrands, obejmując stanowisko chief data and technology officera.
O autorze
1 min czytania 2020-02-12

Rafał Wyszyński objął nowo utworzone stanowisko w strukturach grupy. W ramach swoich kompetencji Wyszyński zajmie się wzmacnianiem ekspertyzy IPG Mediabrands w takich obszarach jak m.in.: precyzyjna komunikacja w oparciu o dane (programmatic), usługi datatech i martech (strategie, wdrożenia, algorytmy). Zadaniem Wyszyńskiego będzie wykorzystywanie aktywów holdingu, tak aby IPG Mediabrands była jedną z najbardziej innowacyjnych grup agencji mediowych w Polsce. Z ramienia grupy zajmie się także rozwojem lokalnego oddziału Kinesso. – Pogłębiona analityka oraz zastosowanie najnowszych rozwiązań technologicznych to wyjątkowo ważne kompetencje wspierające budowanie efektywnych strategii komunikacyjnych. Zadaniem Rafała będzie wzmocnienie naszych umiejętności w tych kluczowych obszarach – mówi Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands. Zespół Rafała Wyszyńskiego będzie ściśle współpracował z teamami klienckimi oraz strategią.

Rafał Wyszyński ma wieloletnie doświadczenie w pracy w zespołach analitycznych. Ostatnio zarządzał firmą doradczą DataTech Advisory (Netsprint Group), a wcześniej zajmował się m.in. przygotowaniem i implementacją strategicznego planu rozwoju platformy DMP Netsprint Audience. Poprzednio przez 10 lat związany był z Publicis Media, gdzie m.in. jako Managing Director kierował kilkudziesięcioosobowym departamentem specjalistycznym zajmującym się danymi, kwestiami technologii, innowacji, analityki i insightów.