TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Unisexowa i przyjazna środowisku kolekcja Tommy x Lewis

Tommy Hilfiger przedstawia kolekcję TommyXLewis wiosna 2020. Czwarta odsłona współpracy z Lewisem Hamiltonem zrodziła się z inspiracji motywem lojalności, wierności i odpowiedzialności. Nawiązanie do ponadczasowych wartości odzwierciedlone zostało dzięki kolejnym krokom w stronę ekologicznej mody.
O autorze
2 min czytania 2020-02-13

Kolekcja realizuje także filozofię „stylu dla wszystkich” – inicjatywy, w ramach której moda marki Tommy Hilfiger przekracza wszelkie granice pomiędzy płciami, pochodzeniem i rodzajami sylwetek. 

– Na początku kariery byłem outsiderem w środowisku wyścigowym, dlatego tak dobrze rozumiem pragnienie przynależności do świata, o którym marzysz. Razem z Tommy’m uważamy, że moda powinna łączyć ludzi – i właśnie do takiego świata zapraszamy naszych odbiorców – mówi Lewis Hamilton.

– Czwarta wspólna kolekcja wyróżnia naszą bezgraniczną otwartość na ludzi. Na wiosnę 2020 skupiliśmy się na tworzeniu kolekcji, którą każdy będzie w stanie nosić i stylizować po swojemu. Zależało nam także, aby była przyjazna środowisku. Niesamowicie było widzieć Lewisa, który przez ostatnie cztery sezony nieustannie rozwija się jako projektant i przekracza kolejne modowe granice. Jesteśmy bardzo dumni z tego, co przedstawiamy w tym sezonie – opowiada Tommy Hilfiger.

Lojalność

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tommy i Lewis bezgranicznie wierzą w lojalność – wobec siebie, tego kim się jest i tego, w co się wierzy. To aspekt życia, który dla obu projektantów posiada bezcenną wartość. Hasło „Loyalty” jest nawet wytatuowane na ramieniu Hamiltona: „oznacza bezwzględne wsparcie – na dobre i na złe, na szczycie i na dnie. To podążanie za kimś aż do końca”. Znaczenie tego słowa stało się więc główną osią ich czwartej wspólnej kolekcji TommyXLewis, która ma za zadanie wspierać fanów marki i kierowcy w bezwzględnym pozostawaniu sobą. Inspirować do wywierania pozytywnego wpływu na sprawy, które są dla nich ważne.

– Lojalność oznacza bycie wiernym sobie, wyznawanym przez siebie wartościom i swoim bliskim. Dla mnie to bycie oddanym mojej rodzinie, przyjaciołom i ludziom oraz fanom, którzy towarzyszą mi podczas tworzenia mojej marki – tłumaczy Hilfiger.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tommy i Lewis spełniają swoje marzenia dzięki niezachwianemu wsparciu lojalnych fanów, zespołów, rodziny i przyjaciół – chcą, aby ich kolekcja motywowała innych optymistów, by spełniali i swoje.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Od samego początku istnienia marka Tommy Hilfiger była lojalna ponadczasowemu amerykańskiemu stylowi, który – pomimo nieustannego podążania nurtem popkultury – na stałe zakodował się w jej DNA. W najnowszej odsłonie kolekcja TommyXLewis pozostaje wierna zarówno bogatemu dziedzictwu klasycznego krawiectwa Hilfigera, jak i streetwearowemu stylowi Hamiltona. Połączenie obu biegunów świata mody w jedną kolekcję tworzy eklektyczną mieszankę, która dokładnie odzwierciedla współczesną amerykańską garderobę.

Ekologia

Kolekcja TommyXLewis wiosna 2020 powstała z dużym naciskiem na jej ekologiczny charakter: wykorzystanie przyjaznych środowisku materiałów i zrównoważonych procesów produkcji. W ponad 75% jej elementów zastosowano więc przyjazne środowisku elementy, w tym w 100% organiczną bawełnę, z której wykonano nawet wysokie trampki. W produktach wykorzystano także ocieplinę Sorona®, wykonaną z roślinnych włókien, która jest ekologicznym zamiennikiem puchu. Produkcja kolekcji stosuje także materiały farbowane metodami o niższym wpływie na środowisko, a także surowce pochodzące z recyklingu, z których powstały dżinsowe spodnie i szorty, koszule i kurtka truckerka.