Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Bolt zachęca do adopcji zwierzaków w nowej walentynkowej akcji

Bolt zachęca do adopcji zwierzaków w nowej walentynkowej akcji
Z okazji walentynek Bolt postanowił połączyć to, co jego klienci lubią najbardziej – czyli zniżkowe kody – z akcją na rzecz zwierząt czekających na adopcję. Haczyk jest jeden – aby otrzymać rabat, użytkownicy muszą zapoznać się z historiami czworonogów z pewnego warszawskiego schroniska.
O autorze
1 min czytania 2020-02-13

Walentynki to dobra okazja dla marek, by zorganizować ciekawe akcje, które podbiją serca ich odbiorców. Niektóre brandy jednak przemycają w tych rozmaitych inicjatywach na dzień zakochanych działania w szczytnym celu. 

Mowa tutaj chociażby o marce H&M, która w tym roku postanowiła zachęcić swoich klientów do adopcji kotów. W jej ślad poszła firma Bolt, która zorganizowała nietypową akcję dla użytkowników.

Z okazji tegorocznych walentynek marka postanowiła podarować kilka zniżkowych kodów na przejazdy w ramach aplikacji. Co istotne – każdy rabat będzie nosił imię wybranego czworonoga z jednego z warszawskich schronisk. Lecz aby odnaleźć kody, użytkownik musi zapoznać się z historią psa lub kota. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ten sposób marka ma nadzieję, że oprócz znalezienia kodu zniżkowego, użytkownik znajdzie też nową, futrzastą miłość ;).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podpowiedź dotycząca tego, o jakie warszawskie schronisko chodzi, zostanie opublikowana na instagramowym profilu Bolta w nocy z 13.02 na 14.02 br. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

„Pani Uber jeździ Boltem” – takie hasło pojawiło się na plakacie stworzonym w ramach nowej kampanii firmy oferującej przewozy nietaksówkarskie. Jak tłumaczy Bolt, twarzą akcji jest „zadowolona klientka marki”.

PS2

Tutaj sprawdźcie też inne ciekawe walentynkowe akcje.