Buy With Your Time: IKEA rozdaje zniżki na podstawie czasu dotarcia do sklepu

Buy With Your Time: IKEA rozdaje zniżki na podstawie czasu dotarcia do sklepu

Dubajski oddział sieci IKEA postanowił nagrodzić tych klientów, którzy mieszkają daleko od marketu marki i ruszył z akcją „Buy With Your Time” – w jej ramach mieszkańcy otrzymują zniżki na podstawie czasu dotarcia do sklepu.

IKEA zdaje sobie sprawę z tego, że niektórzy jej klienci pokonują naprawdę duże dystanse, by dotrzeć do marketu sieci i zrobić zakupy. W związku z tym dubajski oddział marki ruszył z akcją „Buy With Your Time”, w ramach której tamtejsi mieszkańcy otrzymują zniżki na podstawie czasu dotarcia do sklepu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nietypowa usługa oparta jest w głównej mierze na danych pozyskanych z aplikacji Google Maps. Na ich podstawie pracownicy sklepu mogą zobaczyć, ile czasu klient spędził w podróży, a następnie przyznać mu odpowiednią zniżkę. Przykładowo – jedna godzina warta jest 105 AED, czyli około 110 złotych. 

Oznacza to, że za około 49 minut podróży klient otrzyma stolik kawowy Lack, natomiast za 5 minut – wegetariańskiego hot-doga.

Na tę chwilę nie wiadomo, czy podobna usługa zostanie wprowadzona na pozostałe rynki.  

Za akcję odpowiada agencja Memac Ogilvy Dubai.

PS

Otwarty w kwietniu 2019 roku sklep marki IKEA w Greenwich otrzymał miano najbardziej zrównoważonego marketu w portfolio marki. W związku z tym brand outdoorowymi kreacjami zachęcał klientów, by chodzili tam albo na piechotę, albo korzystając z komunikacji miejskiej.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij