IKEA wskazuje liczbę kroków do swojego najbardziej zrównoważonego sklepu

IKEA wskazuje liczbę kroków do swojego najbardziej zrównoważonego sklepu
Niedawno otwarty sklep marki IKEA w Greenwich otrzymał miano najbardziej zrównoważonego marketu w portfolio marki. W związku z tym brand zachęca klientów, by chodzili tam albo na piechotę, albo korzystając z komunikacji miejskiej.
O autorze
1 min czytania 2019-04-11

W lutym br. roku w Greenwich w Londynie pojawił się nowy, najbardziej ekologiczny market IKEA. W ramach otwarcia, marka zorganizowała wiele akcji społecznych, których celem było przyczynienie się do ochrony środowiska.

Na przykład na londyńskich drogach wodnych pojawiły się dwie repliki zabawkowych łódek kąpielowych marki, które oczyszczały kanał ze śmieci. Natomiast w ramach innej inicjatywy, lokalni artyści stworzyli niepowtarzalne domki dla ptaków, wykorzystując stare meble brandu.

Teraz IKEA postanowiła zachęcić klientów do tego, by zwracali większą uwagę na swoje działania, które mają wpływ na nasze środowisko. W związku z tym, nieopodal sklepu w Greenwich pojawiły nośniki reklamowe, które wskazywały liczbę kroków do marketów. Poniżej znajdowała się również informacja, jakimi liniami autobusów klienci mogą dojechać do sklepu. Wszystko po to, by zachęcić ich do spaceru, bądź korzystania z transportu publicznego, zamiast z samochodów.

Za kreację odpowiada agencja Mother London.   

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Odnawialne źródła energii, nowe zrównoważone rozwiązania dla klientów, 60 proc. asortymentu IKEA wytworzonego z materiałów odnawialnych – to główne tematy nowego globalnego Raportu Zrównoważonego Rozwoju IKEA za rok finansowy 2018.

PS2

IKEA we współpracy z brytyjskim projektantem Tomem Dixonem stworzyła serię produktów oraz narzędzi, które zachęcą mieszkańców dużych miast do lokalnej uprawy warzyw i owoców. Kolekcja pojawi się w sklepach marki na całym świecie w 2021 roku.

PS3

Spot „What if?” prezentuje stanowisko IKEA – marki, która cały czas chce być jeszcze lepsza, przyjaźniejsza dla swoich klientów i dla środowiska.