Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Bank BNP Paribas po raz kolejny zachęca, aby doceniać i wspierać innych w realizacji marzeń

Pieniądze pomagają realizować wyznaczone cele, ale niezbędna jest do tego również wiara w powodzenie planów i wsparcie bliskich. Dlatego Bank BNP Paribas startuje z drugą edycją kampanii #DOCENIAJnieoceniaj podkreślając rolę pozytywnych słów, którymi warto motywować innych do działania.
O autorze
1 min czytania 2020-02-18

Podobnie, jak w pierwszej edycji #DOCENIAJnieoceniaj, Bank chce zwrócić uwagę na to, jak wielką moc mają pozytywne słowa i gesty bliskich. Krytyka i wygłaszanie negatywnych opinii podcina skrzydła i zniechęca do podejmowania wyzwań. Bank BNP Paribas zachęca do zupełnie innej postawy – doceniania.

– Obawa przed krytyczną oceną innych potrafi zdusić w zarodku najbardziej kreatywne pomysły i inicjatywy. Dlatego też, postanowiliśmy wystartować z drugą edycją kampanii #DOCENIAJnieoceniaj, by po raz kolejny podkreślić, jak ważną rolę w codziennej komunikacji odgrywają pozytywne słowa. Jako Bank wspieramy ludzi w realizacji ich planów i marzeń, przede wszystkim dzięki finansowaniu, którego udzielamy. Jednak warto pamiętać, że do ich powodzenia potrzebne są nie tylko pieniądze lecz także wiara w siebie i wsparcie otoczenia, a nasza kampania ma o tym skutecznie przypominać – tłumaczy Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas.

Działania promocyjne w ramach kampanii #DOCENIAJnieoceniaj obejmą telewizję, Internet, media społecznościowe i kina. W spocie zobaczymy, jak duży wpływ na nasze decyzje mają opinie bliskich. Widzimy w nim matkę, która opowiada o tym, jak na własnym przykładzie przekonała się o mocy wypowiadanych słów. Wiara w plany córki, choć te są sprzeczne z zapatrywaniami rodziców, okazuje się słuszna. W ostatniej scenie rodzina wspólnie cieszy się wyremontowanym poddaszem.

Kampania promuje kredyt gotówkowy. BNP Paribas proponuje klientom kredyt w wysokości od 1000 do 200 000 złotych, bez prowizji. Czas na spłatę zobowiązania to minimum 6 miesięcy i nie więcej niż 10 lat, a rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) wyliczona na 10.02.2020 r. to 10,37 proc. Bank oferuje również możliwość ubezpieczenia kredytu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) na 10.02.2020 r. wynosi 10,37%. Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 32 000 zł, całkowita kwota do zapłaty 44 162,21 zł, oprocentowanie stałe 9,9% w skali roku, całkowity koszt kredytu 12 162,21 zł (w tym: prowizja 0 zł, odsetki 12 162,21 zł), 82 miesięczne raty (81 po 538,56 zł i jedna 538,85 zł).

Szczegółowe informacje odnośnie oferty kredytu gotówkowego dostępne są w oddziałach Banku oraz na stronie www.bnpparibas.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za przygotowanie koncepcji i realizację kampanii odpowiada agencja kreatywna Publicis Lion, za produkcję filmu reklamowego Papaya Films. Za obsługę mediową kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media, a w zakresie mediów online agencja Sales and More. Komunikację w Internecie przygotowała agencja Point of View.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się