Zamiast tradycyjnych reklam nadawanych w trakcie transmisji, na ekranie pojawiają się komunikaty zachęcające do pomagania bezdomnym zwierzakom na stronie www.karmimypsiaki.pl/dajnonejta
Akcja wykorzystuje popularną w środowisku formułę „donejtów”, czyli darowizn przekazywanych przez widzów na rzecz gracza. Podczas akcji „Daj bezdomniakowi donejta” organizatorzy będą zachęcać, by w ten sposób pomagać także bezdomnym psiakom i kociakom.
Zobacz również
Inicjatywę wsparło wielu znanych polskich streamerów, m.in. Kubon, Pago, Taiovsky czy Demonzz.
Za cały mechanizm kampanii oraz kreatywną jej stronę odpowiada zespół inSTREAMLY – twórcy autorskiego narzędzia, które pozwala umieszczać reklamy bezpośrednio w transmisji na żywo. Kreacje nawiązują do świata gier i streamów, a dzięki technologii inSTREAMLY pojawiają się automatycznie, zależnie od transmitowanej gry. Na potrzeby kampanii powstały kreacje dedykowane pod LoL-a, Fortnite’a oraz 2 generyczne, wyświetlane przy reszcie popularnych na Twitchu tytułów. Za realizację koncepcji kreatywnej odpowiada Fundacja Sarigato.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Darowizny przekazane przez widzów trafią do schronisk objętych opieką akcji Karmimy Psiaki, która od niemal 9 lat wspiera schroniska w całej Polsce. Do tej pory przekazała ponad 55 ton karmy i znalazła domy dla 849 zwierzaków.
Słuchaj podcastu NowyMarketing