Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Gracze pomagają bezdomnym zwierzakom

Trwa akcja „Daj bezdomniakowi donejta” organizowana przez inSTREAMLY i Karmimy Psiaki. Widzowie streamów, przekazując fundacji popularne na Twitchu donejty, wspierają czworonogi ze schronisk.
O autorze
1 min czytania 2020-02-18

Zamiast tradycyjnych reklam nadawanych w trakcie transmisji, na ekranie pojawiają się komunikaty zachęcające do pomagania bezdomnym zwierzakom na stronie www.karmimypsiaki.pl/dajnonejta

Akcja wykorzystuje popularną w środowisku formułę „donejtów”, czyli darowizn przekazywanych przez widzów na rzecz gracza. Podczas akcji „Daj bezdomniakowi donejta” organizatorzy będą zachęcać, by w ten sposób pomagać także bezdomnym psiakom i kociakom. 

Inicjatywę wsparło wielu znanych polskich streamerów, m.in. Kubon, Pago, Taiovsky czy Demonzz. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za cały mechanizm kampanii oraz kreatywną jej stronę odpowiada zespół inSTREAMLY – twórcy autorskiego narzędzia, które pozwala umieszczać reklamy bezpośrednio w transmisji na żywo. Kreacje nawiązują do świata gier i streamów, a dzięki technologii inSTREAMLY pojawiają się automatycznie, zależnie od transmitowanej gry. Na potrzeby kampanii powstały kreacje dedykowane pod LoL-a, Fortnite’a oraz 2 generyczne, wyświetlane przy reszcie popularnych na Twitchu tytułów. Za realizację koncepcji kreatywnej odpowiada Fundacja Sarigato.

Darowizny przekazane przez widzów trafią do schronisk objętych opieką akcji Karmimy Psiaki, która od niemal 9 lat wspiera schroniska w całej Polsce. Do tej pory przekazała ponad 55 ton karmy i znalazła domy dla 849 zwierzaków. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się