SalesTube we współpracy z Artox Media uruchamia filię w Rosji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SalesTube we współpracy z Artox Media uruchamia filię w Rosji

SalesTube, agencja należąca do największej niezależnej polskiej grupy komunikacyjnej Group One, rozszerza obszar swoich działań na rynek wschodni. Od stycznia 2020 wspólnie z rosyjskim partnerem, Artox Media, polska agencja rozwija filię one stop shop dla e-commerce w Rosji.

Oddział SalesTube w Moskwie to kolejny krok w dwuletniej współpracy z rosyjskim partnerem, agencją digitalową Artox Media. Dotychczasowa kooperacja w obszarze Paid Social, zostaje rozszerzona o kompetencje w ramach Google Marketing Platform. Za rozwój biznesu na rynku wschodnim odpowiada Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca SalesTube oraz Bartosz Krzewski, COO Group One Media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– W obszarze technologii i danych SalesTube współpracuje z podmiotami z blisko 20 krajów europejskich. Rynek rosyjski był dla nas naturalnym wyborem na otwarcie nowej filii ze względu na jego dynamikę wzrostu oraz bliską współpracę z Artox Media. SalesTube w Rosji to połączenie naszego doświadczenia w obszarze GMP z kompetencjami rosyjskiego Partnera, jego ugruntowaną pozycją i znajomością rynku – tak decyzję o otwarciu filiii w Rosji komentuje Joanna Czekaj.

SalesTube łączy najsilniejsze kompetencje performance marketingowe z kompleksowym wsparciem dla sklepów e-commerce. Od lipca 2018 roku agencja jest oficjalnym Sales Partnerem w programie Google Marketing Platform, który usprawnił dotychczasowe narzędzia oraz zmienił podejście do resellerów technologii DoubleClick oraz Google Analytics 360 Suite. Obecnie SalesTube jest także jednym z trzech oficjalnych resellerów GA360 w Polsce i agencją z tytułem Google Analytics Certified Partner, potwierdzającym najwyższe kompetencje analityczne. Doświadczenie zespołu SalesTube, który już dziś ma na swoim koncie blisko 200 sprzedanych licencji na 17 rynkach CEE, a także 170 wdrożeń technologii GMP/DoubleClick dla klientów wewnętrznych, potwierdza także największa liczba specjalistów z certyfikatem trenerów Display&Video 360, najbardziej zaawansowanej i kompleksowej platformy (DSP). Aż 4 spośród 24 trenerów w Europie reprezentuje właśnie SalesTube, który jest także liderem regionu CEE pod względem liczby zdanych egzaminów Blueprint Facebook Certified Planning Professional.

Partnerem SalesTube w Rosji jest Artox Media, agencja marketingu digitalowego zatrudniająca blisko 150 specjalistów. Rozwinięta infrastruktura w postaci 14 oddziałów i doświadczenie w obsłudze 600 klientów przy 2000 projektach na rynku rosyjskim i kazachskim będą silnym wsparciem dla rozwoju filii polskiego one stop shop dla e-commerce za wschodnią granicą.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij