KFC wprowadziło limitowaną kolekcję bluz z okazji dnia singla

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
KFC wprowadziło limitowaną kolekcję bluz z okazji dnia singla

Z okazji tegorocznego dnia singla KFC wprowadziło coś specjalnie dla lubiących przebywać w swoim własnym towarzystwie – limitowaną wersję markowych bluz.

W zeszły weekend wrażeniom nie było końca, wyglądało jakby zabawa miała trwać wiecznie. Najpierw świętowały pary, romantyzm było czuć na każdym kroku – w radio, w sklepach, w restauracjach. Miłość była wszędzie… W końcu Walentynki są jednym z najbardziej wyczekiwanych świąt w roku. Ale czy wiecie, że tuż po dniu zakochanych, 15 lutego, obchodzony jest dzień singla? Data niewątpliwie warta zapamiętania, bo przyniosła nie mniej zabawy (jeśli nie więcej!). Tego dnia „Single Ladies” królowej B. rozbrzmiało chyba wszędzie, a wszystkie dumne single ruszyły na parkiety, roztaczając dookoła wyłącznie pozytywne wibracje, przypominając że nie ma nic ważniejszego niż akceptacja i miłość do samego siebie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

KFC pamiętało o singlach celebrujących swoją niezależność i właśnie dla nich przygotowało 15 lutego br. specjalną aktywację – konkurs z nagrodami w postaci bluz z oryginalnymi hasłami, bardzo w stylu KFC.

Wystarczyło wejść na instagramowe i facebookowe Stories marki, na których na internautów czekał do wypełnienia quiz z pytaniami dotyczącymi kulinarnych upodobań klientów. Wolicie kubełek pełny przepysznych kąsków kurczaka czy raczej burgera z serem halloumi? Do KFC wpadacie zawsze z przyjaciółmi czy – tak jak Joey z „Przyjaciół” – nie dzielicie się jedzeniem z nikim?

Co więcej, za serią pytań zamkniętych, na końcu znajdowało się jeszcze jedno, najważniejsze zadanie: użytkownicy mieli opisać swojego wymarzonego partnera do kurczaka. Czemu najważniejsze? Otóż właśnie najciekawszy, najbardziej kreatywny opis przeważał w decyzji, komu najbardziej należy się jedna z wyjątkowych, 50 limitowanych bluz KFC. Odzew był naprawdę spory: ponad 30 000 wyświetleń Stories na FB, aż 16 000 na Instagramie i około 1500 zgłoszeń do konkursu.

Za kreację kampanii odpowiada agencja McCANN Worldgroup.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij