Wybrano projektantkę statuetki konkursu Innovation 2020

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wybrano projektantkę statuetki konkursu Innovation 2020

Statuetka konkursu Innovation co roku oddawana jest w ręce innego artysty. Twórcami tych nagród byli do tej pory: Janusz Kaniewski, Gosia Baczyńska, Studio Rygalik, WWAA, Justyna Stoszek oraz Pan Generator. W tym roku za projekt statuetki odpowiada Maja Ganszyniec.

Maja Ganszyniec, urodzona na Śląsku, absolwentka wydziału Design Product londyńskiego Royal College of Art oraz krakowskiej ASP. Od 2013 roku prowadzi Studio Ganszyniec, specjalizujące się w projektowaniu mebli i produktów przemysłowych. Wierzy w sens tworzenia pięknych, przyjaznych człowiekowi i naturze przedmiotów. Łączy projektowanie, które jest jednocześnie wizjonerskie i odpowiedzialne. Poszukuje nowych możliwości w ramach ograniczeń myślenia strategicznego. Założycielka marki Nurt ma na koncie współpracę z IKEA, Comforty czy Noti. W 2017 roku Instytut Wzornictwa Przemysłowego przyznał jej nagrodę Projektanta Roku, równolegle magazyn Design Alive uhonorował tytułem Kreatora Roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Projekt tegorocznej statuetki nawiązuje do komunikacji tej edycji konkursu Innovation. Istotne by pokazać, że agresję kierowaną w naszą stronę warto przekuć w coś pięknego. Że nawet trudne słowa mogą nas wzmocnić i motywować. Projekt jest symbolicznym potokiem słów zastygłym w szklanej, przejrzystej  formie. Chciałam, żeby ta statuetka przypominała, że to co mówimy innym w nich zostaje. I żeby wysyłać przekaz czysty jak szkło, z którego jest zrobiona. Może stojąc na półkach laureatów będzie przypominać o tym, że warto się wspierać – mówi o projekcie statuetki artystka. 

Za tegoroczną komunikację projektu Innovation, odnoszącą się do hejtu, porażki i braku wiary w innowację odpowiada Twin.digital collective. 

– Poruszamy się w branży, w której nasze działania poddawana są nieustannej ocenie.  Dlatego praca na tym koncepcie miała dla nas działanie terapeutyczne i mam nadzieje, że również takie ma dla jego odbiorców. Poza tym cieszymy się, że klient (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR) wybrał akurat koncept Karola, bo chłopak ostatnio robił same banerki – powiedział Mateusz Felsmann, founder agencji.

Innovation to projekt składający się z konkursu, konferencji oraz programu startupowego. Zgłoszenia do konkursu Innovation trwają do 28 lutego. Więcej informacji o Innovation na stronie www.innovation.sar.org.pl 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij