Z czego nie mogą zrezygnować pacjenci hospicjum? Przemysław Bluszcz tłumaczy w 1% spocie Fundacji Hospicjum Onkologiczne i zachęca do wpłat

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Z czego nie mogą zrezygnować pacjenci hospicjum? Przemysław Bluszcz tłumaczy w 1% spocie Fundacji Hospicjum Onkologiczne i zachęca do wpłat

Przemysław Bluszcz („Czarny Mercedes”, „Leśniczówka” „Pakt”, „Konwój”) w tegorocznej kampanii 1-procentowej Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie wciela się w nową rolę. Tym razem ambasador FHO we własnej osobie wyjaśnia, z czego nie mogą zrezygnować pacjenci hospicjum.

Po pierwsze pacjent

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tegorocznej kampanii twórcy odchodzą od nietuzinkowej i nieoczywistej konwencji, stawiając na jasny przekaz i minimalistyczną formę. W nowym spocie Przemek Bluszcz w kilku słowach tłumaczy, dlaczego środki z “„1 procenta” są istotnym wsparciem finansowym dla Fundacji. Spot zachęca w ten sposób Polaków do przekazania 1 % podatku na rzecz pacjentów warszawskiego hospicjum.  

Ukryte znaczenie

Pomimo minimalistycznej formy w spocie nie zabrakło dwuznaczności. Nagość aktora z jednej strony wprost nawiązuje do jego słów „zrezygnowaliśmy ze scenografii, rekwizytów i kostiumów”, z drugiej zaś ma pokazywać, że w obliczu choroby i śmierci wszyscy jesteśmy tacy sami – nadzy i bezbronni. Właśnie dlatego tak ważne jest, aby pacjenci hospicjum mieli zapewnioną najlepszą opiekę medyczną i socjalną.

– Naszą rolą jest stworzenie pacjentowi warunków do tego, by mógł godnie żyć mimo choroby: bez bólu i strachu, wśród osób, które rozumieją, jak ważne jest poczucie bezpieczeństwa i bliskości. Aby móc nieprzerwanie zapewniać naszym podopiecznym życie najlepszej jakości mimo trudności związanych z nieuleczalną choroby, potrzebujemy wsparcia finansowego. Dzięki temu otaczamy ich opieką medyczną i dajemy wsparcie duchowe, ale też, a może przede wszystkim, tworzymy domową atmosferę każdego dnia. O trosce o godne życie naszych pacjentów opowiada nasz najnowszy spot – tłumaczy Dorota Jasińska, prezes Fundacji.  

Nie rezygnujemy

Wszystkie osoby i firmy zaangażowały się w przygotowanie i realizację spotu charytatywnie. Scenariusz do spotu napisał Igor Hanke. Za reżyserię odpowiadała Irmina Śliwińska. Zdjęcia wykonał Jakub Stolecki w asyście Piotra Michalaka. Studio Cukry oraz Studio Sól udostępniły Fundacji sprzęt oraz przestrzeń do nagrania spotu. 

Fundacja Hospicjum Onkologiczne

W skali roku Fundacja otacza opieką ponad 3 300 osób. Wpłaty z 1% mają znaczący udział w tworzeniu szczególnego rodzaju hospicjum - miejsca, w którym pacjenci otrzymują zarówno najlepszą opiekę medyczną, jak i zwykłą ludzką bliskość. Aby wesprzeć Fundację, należy wpisać numer KRS 0000128039 oraz kwotę 1% podatku do swojego PIT-u lub rozliczyć się online na stronie fho.org.pl/przekaz-1.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij