Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR

Bluerank wzmacnia siły w obszarze marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została marketing managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR specialist.
O autorze
1 min czytania 2020-02-20

Marta Markowska wcześniej odpowiedzialna była za marketing i public relations Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Ma na swoim koncie także wieloletnie doświadczenie dziennikarskie, które zdobywała m.in w TVP. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, media relations, social media i budowaniu wizerunku pracodawcy. Realizowane przez nią projekty zdobyły branżowe nagrody m.in Złote Spinacze. Posiada międzynarodowy certyfikat kompetencji digital marketingowych DIMAQ Professional. Absolwentka socjologii Uniwersytetu Łódzkiego, ukończyła również studia podyplomowe na kierunku zarządzanie marketingowe Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Joanna Blewąska przez ostatnie lata była rzecznikiem prasowym w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Łódzkiego. Wcześniej pracowała jako dziennikarz i redaktor prasowy oraz reporter radiowy. Studiowała ekonomię na Uniwersytecie Łódzkim, ukończyła też dwa kierunki w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie: Public Relations oraz Coaching (studia podyplomowe).

Joanna wzmocni w Bluerank także dział strategii. Jako trener biznesu oraz moderator procesu design thinking, będzie wspierała klientów i partnerów przy tworzeniu i realizacji ich strategii komunikacyjnych i biznesowych, zgodnie z ideą customer journey i customer experience.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj