TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zmiany w Biurze Komunikacji Korporacyjnej PZU

Piotr Bugajski, dotąd dyrektor ds. relacji z mediami w PZU, objął funkcję dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej. Jest związany z Grupą PZU od prawie czterech lat. Zastąpi na stanowisku Damiana Ziąbera.
O autorze
1 min czytania 2020-02-20

Piotr Bugajski początkowo współpracował z Grupą PZU przy strategicznych projektach komunikacyjnych związanych m.in. z transakcją zakupu Pekao. Na początku zeszłego roku objął w PZU funkcję dyrektora ds. Promocji Produktów Emerytalnych. Organizował kampanię informacyjną i marketingową Pracowniczych Planów Kapitałowych, na rynku których Grupa PZU stała się jednym z liderów. Odpowiadał za współpracę z partnerami społecznymi w tej dziedzinie.

Od sierpnia zajmował stanowisko dyrektora ds. Relacji z Mediami. Odpowiadał za tworzenie i realizację strategii komunikacyjnych w zakresie promocji działań i produktów Grupy PZU. Był współtwórcą projektów komunikacyjnych związanych m.in. z udziałem PZU w Forum Ekonomicznym w Krynicy, Kongresie 590 w Jasionce i Światowym Forum Ekonomicznym w Davos, a także akcji i kampanii społecznych PZU w ramach programu #10latdłużej.

– Cieszę się, że będę mógł w nowej roli współpracować ze znakomitym zespołem, którego byłem częścią. Chcę dalej wnosić do Grupy PZU, w której spotkałem najlepszych fachowców, całe swoje doświadczenie, umiejętności i znajomość mediów, w których zaczynałem karierę zawodową. Liczę na dobrą współpracę z dziennikarzami – mówi Piotr Bugajski.

Damian Ziąber zdecydował się kontynuować pracę w obszarze komunikacji i PR poza Grupą PZU.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Chcę zdobywać kolejne doświadczenia w dziedzinie, którą zajmuję się niemal od 20 lat. Dziękuję za współpracę wszystkim osobom, z którymi udało nam się zrealizować projekty z obszaru komunikacji korporacyjnej PZU – mówi Damian Ziąber.

Piotr Bugajski to specjalista do spraw komunikacji i marketingu, a także konsultant i analityk rynku medialnego. Współpracował z biznesem oraz instytucjami z sektora publicznego, prowadząc m.in. wykłady na temat strategii komunikacji w Krajowej Szkole Administracji Publicznej w ramach programu Master of Public Administration.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kompetencje zdobywał przez lata w praktyce jako dziennikarz czołowych mediów. Pracował w Polskim Radiu i Polskiej Agencji Prasowej. Był twórcą i redaktorem naczelnym portalu Dziennik.pl, a także pierwszym zastępcą redaktora naczelnego i jednym z autorów sukcesu największego w Polsce dziennika „Fakt”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Damian Ziąber w Grupie PZU pracował od początku kwietnia 2019 r., a jego niemal 20-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i PR obejmuje różne branże i firmy. Przed przyjściem do PZU był rzecznikiem prasowym i PR managerem Prudential w Polsce.