Wólczanka rusza z wiosenną kampanią #MY Wólczanka

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wólczanka rusza z wiosenną kampanią #MY Wólczanka

Wiosna w Wólczance zapowiada się wyjątkowo kwieciście. Motywy kwiatowe przewijające się na koszulach i akcesoriach swoje przedłużenie znalazły również w sesji wizerunkowej, która będzie stanowiła oś działań marketingowych w sezonie Wiosna 2020.

Twarzami kampanii #MY Wólczanka zostali klienci wyłonieni za pośrednictwem mediów społecznościowych i programu lojalnościowego. O ich wyborze decydowała aktywność w publikowaniu treści, częstotliwość zakupów, ale przede wszystkim sympatia, jaką każdy z nich żywi w stosunku do marki. Kilkunastu bohaterów to zarazem kilkanaście historii. Każda z nich jest inna i każda zasługuje na opowiedzenie. Ta polifonia narracji pozwoli na zaprezentowanie Wólczanki z zupełnie nowej perspektywy, widzianą oczami osób, do których marka na co dzień kieruje swoje komunikaty.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dobór twarzy kampanii stanowi kontynuację dotychczasowych działań marketingowych, których celem jest umacnianie wizerunku Wólczanki, jaki marki uniwersalnej, przeznaczonej dla bardzo szerokiej grupy docelowej, której nie definiuje wyłącznie wiek czy miejsce zamieszkania. Założenia komunikacji definiuje towarzyszący akcji claim:

Różnią nas wiek, zainteresowania, zawody.
Łączą uśmiech i koszule Wólczanka.
Wólczanka to My.
Wólczanka to Ty.

Pierwsza odsłona kolekcji jest już dostępna w butikach stacjonarnych oraz sklepie online wolczanka.pl. Kolejne modele z oferty jesienno-zimowej będą pojawiać się w sprzedaży sukcesywnie w trakcie trwania całego sezonu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij