Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Food Truck dla oceanów, czyli kolejna edycja akcji Frosty

Frosta po raz kolejny charytatywnie angażuje się w działania na rzecz oceanów. W ubiegły weekend na Zimowym Narodowym stanął Food Truck marki, w którym zbierano środki na rzecz organizacji Parley for the Oceans zajmującej się oczyszczaniem akwenów morskich.
O autorze
1 min czytania 2020-02-21

Zanieczyszczenie mórz i oceanów to globalny problem, który Froście, ze względu na jej wieloletnią działalność w sektorze spożywczym i rybnym, jest bardzo bliski.

Food Truck HOT&cold by FRoSTA for the Oceans pojawił się w Warszawie na Zimowym Narodowym, na którym od listopada do marca br. działa lodowisko, a także wiele innych sezonowych atrakcji cieszących się ogromnym zainteresowaniem mieszkańców stolicy. Goście Food Trucka mogli skosztować 5 potraw z portfolio marki: Noodles and Chicken, Mexican Chicken, Asian Wok, Wegetable Curry (vegan) oraz Chili Con Quinoa (vegan). Cały dochód ze sprzedaży dań zostanie przekazany organizacji Parley for the Oceans.

Podczas akcji na Zimowym Narodowym, Frostę wspierały znane influencerki – Ciocia Liestyle oraz Zosia Ślotała, których działalność dobrze wpisuje się w wartości wyznawane przez markę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To już trzecia akcja marki pod szyldem HOT&cold by FRoSTA for the Oceans – dwie poprzednie odbyły się w 2019 roku podczas Warszawskiego Festiwalu Konesera w Warszawie oraz Nocnego Targu Towarzyskiego w Poznaniu.

Za pomysł i organizację wydarzenia odpowiadały LoveBrands Events oraz LoveBrands Relations.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się