SalesTube wdraża dla G2A dedykowanego Asystenta Google

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SalesTube wdraża dla G2A dedykowanego Asystenta Google

Agencja SalesTube zaprojektowała Asystenta Google dla G2A, platformy sprzedażowej specjalizującej się w grach komputerowych.

Agencja SalesTube przygotowała dla G2A usługę Asystenta Google, dzięki której użytkownik może za pomocą komendy głosowej zapytać o cenę gry dostępnej w ofercie marketplace’u G2A.com. Odpowiedź jest dopasowana do języka i lokalizacji pytającego. Oprócz podstawowych informacji, potencjalny klient dowiaduje się też jaką kwotę może zaoszczędzić kupując grę poprzez marketplace G2A, a do komunikatu dołączony jest unikalny link do wersji, o którą pytał. Ten dodatkowy punkt styku konsumenta z marką ma wpłynąć na poprawę Customer Experience oferowanego przez G2A. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

SalesTube rozpoczął pracę nad projektem od stworzenia bazy blisko 3500 gier wraz z ich cenami, które są codziennie aktualizowane. Największym wyzwaniem było opracowanie zestawienia w taki sposób, aby zapytania użytkowników były dopasowane do rekordów bazy nawet, jeśli komenda głosowa jest nieprecyzyjna – np. GTA 5 zamiast pełnej nazwy Grand Thief Auto 5. Następnym krokiem było opracowanie logiki dialogów, czyli przewidzenie różnych form zapytań. Nowy produkt jest już dostępny dla graczy w aplikacji Google Asystent.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij