Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

A ty jaki pozostawisz po sobie ślad? – Timberland prezentuje nową kolekcję obuwia

2020 to rok zmian. Coś, co do tej pory wydawało się nam odległym problemem, dziś zastanawia nas coraz częściej. Co kupować i jak kupować w dobie kryzysu klimatycznego? Timberland za pomocą nowej kolekcji na sezon wiosna-lato 2020 przekonuje – postaw na odpowiedzialność.
O autorze
1 min czytania 2020-02-26

W każdym produkcie marki Timberland znajdziemy coś ważnego. Składnik pochodzący z recyklingu, zieloną technologię, skórę z odpowiedzialnej garbarni. Wybór należy do nas – firma bowiem każdego dnia pracuje nad jednym z najbardziej ekologicznych standardów produkcji w branży odzieżowo-obuwniczej.

– W przypadku Timberland to nie jest żadna rewolucja. Od początku istnienia dbaliśmy o przejrzysty łańcuch dostaw. Kontrolowaliśmy nasze fabryki. Sprawdzaliśmy czy nasza produkcja jest ekologiczna nie tylko w zakresie używanych materiałów, ale też korzystania z wody, korzystania z odnawialnych źródeł energii. Dbaliśmy o lokalne społeczności i staliśmy na straży praw pracowniczych. Przetworzone butelki plastikowe PET są używane w naszych produktach od 2010 roku – mówią przedstawiciele marki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Odpowiedzialna produkcja to nie promocja. Jak przekonuje Timberland, to nie kampania reklamowa przygotowana w pośpiechu, w odpowiedzi na potrzeby klientów i problem globalnego ocieplenia. To standard, który utrzymywany jest od początku istnienia marki. To surowe normy, które przestrzegane są na każdym etapie drogi ubrań i butów brandu. To nieustające poszukiwania innowacji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się