W każdym produkcie marki Timberland znajdziemy coś ważnego. Składnik pochodzący z recyklingu, zieloną technologię, skórę z odpowiedzialnej garbarni. Wybór należy do nas – firma bowiem każdego dnia pracuje nad jednym z najbardziej ekologicznych standardów produkcji w branży odzieżowo-obuwniczej.
– W przypadku Timberland to nie jest żadna rewolucja. Od początku istnienia dbaliśmy o przejrzysty łańcuch dostaw. Kontrolowaliśmy nasze fabryki. Sprawdzaliśmy czy nasza produkcja jest ekologiczna nie tylko w zakresie używanych materiałów, ale też korzystania z wody, korzystania z odnawialnych źródeł energii. Dbaliśmy o lokalne społeczności i staliśmy na straży praw pracowniczych. Przetworzone butelki plastikowe PET są używane w naszych produktach od 2010 roku – mówią przedstawiciele marki.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Odpowiedzialna produkcja to nie promocja. Jak przekonuje Timberland, to nie kampania reklamowa przygotowana w pośpiechu, w odpowiedzi na potrzeby klientów i problem globalnego ocieplenia. To standard, który utrzymywany jest od początku istnienia marki. To surowe normy, które przestrzegane są na każdym etapie drogi ubrań i butów brandu. To nieustające poszukiwania innowacji.