Krzysztof Gonciarz i Maffashion razem dla Samsunga

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Krzysztof Gonciarz i Maffashion razem dla Samsunga

Maffashion rozpoczęła współpracę z Samsung Electronics Polska. Julia Kuczyńska wypromuje nowy model telefonu – Galaxy Z Flip. W ramach kampanii nakręcono klip w San Francisco, który wyprodukował znany youtuber – Krzysztof Gonciarz.

Wybór influencerki nie był przypadkowy – Maffashion od lat realizuje kampanie wizerunkowe firm, a jej grono obserwatorów na Instagramie przekracza już milion. Efekty współpracy Samsung Electronics Polska, agencji VMLY&R, Julii Kuczyńskiej i agencji marketingu influencerskiego BrandLift już można oglądać m.in. na kanałach influencerki, w social mediach marki czy na YouTubie.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pierwszym elementem współpracy był udział Maffashion w globalnej prezentacji Galaxy Z Flip. Model jest już dostępny w sprzedaży. Marka Samsung podkreśla, że nowy smartfon wymagał innowacyjnego podejścia do jego promocji. 

– Najważniejszym elementem przy wyborze influencera jest dla nas dopasowanie do produktu. Szukamy osób, które naturalnie łączą się z naszymi urządzeniami i mogą opowiedzieć swoją własną nietuzinkową historię z technologią Samsung w tle. W tym kontekście Maffashion i Galaxy Z Flip to para idealna – łącząca modowe trendy z technologią, która zmienia świat – mówi Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Head of marketing communication w Samsung Electronics Polska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij