„Kawa dla Dobrego Kierowcy” – Yanosik i PKN Orlen nagradzają za znajomość nowych przepisów drogowych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Kawa dla Dobrego Kierowcy” – Yanosik i PKN Orlen nagradzają za znajomość nowych przepisów drogowych

Korytarz życia, jazda na suwak, 50 km/h całą dobę w obszarze zabudowanym – nowości w kodeksie drogowym przybywa. Yanosik we współpracy z PKN Orlen przygotowali kampanię, która edukuje i nagradza tych kierowców, którzy są na bieżąco ze zmianami w ruchu drogowym.

Trwa kampania „Kawa dla Dobrego Kierowcy”, której celem jest edukacja społeczności kierowców o nowych zasadach ruchu drogowego. Głównym elementem kampanii jest rozwiązanie quizu z zakresu jazdy na suwak, korytarza życia czy ograniczeń prędkości w terenie zabudowanym.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na czym dokładnie polega akcja? Kampania podzielona została na 5 etapów:

  • Banery w aplikacji – wszystkim aktywnym użytkownikom Yanosika, którzy znajdą się w obrębie stacji Orlen, wyświetlą się banery m.in. z komunikatem: #DobryKierowca jeździ na suwak. Banery zachęcają także do rozwiązanie quizu.
  • Pushe – użytkownikom zostanie wysłany push na telefon zachęcający do rozwiązania quizu.
  • Samouczek – po przejściu do quizu wyświetla się samouczek z informacjami o nowych zasadach w ruchu drogowym. Kierowca ma zatem szansę poznać lub wzbogacić wiedzę o nowych zasadach ruchu drogowego.
  • Quiz – głównym elementem kampanii jest rozwiązanie quizu, od wyniku którego zależy czy kierowca otrzyma nagrodę.
  • Kupon – po rozwiązaniu quizu kierowca otrzymuje kupon na kawę ze zniżką 50%. Rabat można odebrać w zakładce KUPONY. Każdego dnia dostępna jest nowa pula tysiąca kuponów, co zwiększa szansę na wygraną.

Tak szeroko zakrojona kampania sprawia, że przekaz trafia do znacznej grupy kierowców. Działania marketingowe w obszarze mobile wspierane są także poprzez social media obu firm, które skupiają setki tysięcy fanów.

Kampania trwa do 29 marca br., natomiast ze zdobytego kuponu można skorzystać do 30 kwietnia br. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij