Krzysztof Gonciarz tworzy filmy w ramach kampanii ACUVUE OASYS with Transitions

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Krzysztof Gonciarz tworzy filmy w ramach kampanii ACUVUE OASYS with Transitions

Krzysztof Gonciarz współpracuje z należącą do koncernu Johnson & Johnson marką ACUVUE. Na potrzeby kampanii stworzył dwa niezwykłe filmy.

W ramach kampanii Krzysztof Gonciarz stworzył dwa filmy. Film „Rzeczy, które widzę" mówi o unikalnym sposobie patrzenia na otaczającą rzeczywistość. Krzysztof Gonciarz opowiada w nim o tym, jak przez lata zmieniło się jego postrzeganie świata i tego, co uważał za „ładne", przy okazji oprowadzając widza po fascynującej go Japonii. Film został stworzony w technologii 6K i jest częścią platformy komunikacyjnej „Wyostrz ciekawość".

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Drugi materiał ma charakter „making of" i prezentuje kulisy powstawania „Rzeczy, które widzę". Krzysztof wyjaśnia w jaki sposób powstał koncept filmu oraz przeprowadza widza przez poszczególne ujęcia, jak również przedstawia cechy ACUVUE OASYS with Transitions, które były dla niego na tyle istotne, że zdecydował się zdjąć okulary.

Materiały przygotowane przez Krzysztofa Gonciarza są częścią platformy komunikacyjnej "Wyostrz ciekawość" w ramach której powstały materiały video opowiadające historię osób, które na co dzień pracują w wymagającym dobrego widzenia środowisku i dzięki soczewkom kontaktowym ACUVUE OASYS with Transitions lepiej radzą sobie z trudnymi warunkami. W poprzednich realizacjach zobaczyć można było aktorkę Małgorzatę Sochę i oszczepistkę Marię Andrejczyk.

Autorem platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość" jest agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), która od listopada 2019 roku odpowiada za działania strategiczne, kreację i zarządzanie kanałami społecznymi marki, a także za realizację działań contentowych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij