Marketingowe podcasty (cz. 6): Content espresso

Marketingowe podcasty (cz. 6): Content espresso
Podcasty stają się coraz popularniejszym źródłem wiedzy i informacji. Których polskich podcastów marketingowych warto słuchać? Przedstawiamy nasze propozycje.
O autorze
1 min czytania 2020-03-02

Pozostałe części cyklu Marketingowe podcasty możesz przeczytać tu >

Content espresso

Podcast Content espresso został oparty na materiałach i relacjach z cyklicznie odbywających się pod tym samym tytułem eventów branżowych, organizowanych przez Edytę Kowal, Magdalenę Urbaniak, Małgorzatę Walendziewską i Annę Mościcką. Ma on na celu edukację i inspirację w kontekście content marketingu w Polsce. Skierowany jest do praktyków marketingu, a także wszystkich tych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i poznać nowe trendy w zakresie tworzenia i dystrybucji contentu.

– 17. Content Espresso w całości poświęciliśmy contentowi audio i podcastom. Moimi gośćmi byli: Karol Stryja (Zawodowcy), Piotr Nesterowicz (Pismo) i Marcin Beme (Audioteka). To była naprawdę gorąca dyskusja! Totalnie bez sensu byłoby zrobić z niej tradycyjną, pisaną relację, skoro można było pójść w… podcast. Zwłaszcza że podczas spotkania padło dużo trafnych spostrzeżeń na temat contentu i technologii oraz szukania przez twórców nowych sposobów na to, by w łatwy i przystępny sposób dotrzeć do użytkowników. Jeśli nie mieliście okazji być z nami – zapraszam do odsłuchu. Format ten będziemy rozwijać o pogłębione rozmowy one on one nie tylko z ekspertami, którzy zgodzili się wziąć udział w naszym wydarzeniu. Pozostajemy jednak wierne swojej zajawce, czyli content marketingowi – komentuje Edyta Kowal, co-founder Content Espresso i niezależny ekspert ds. marketingu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podcasty dostępne są na Spotify, Spreakerze i iTunes.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się