TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marketingowe podcasty (cz. 6): Content espresso

Marketingowe podcasty (cz. 6): Content espresso
Podcasty stają się coraz popularniejszym źródłem wiedzy i informacji. Których polskich podcastów marketingowych warto słuchać? Przedstawiamy nasze propozycje.
O autorze
1 min czytania 2020-03-02

Pozostałe części cyklu Marketingowe podcasty możesz przeczytać tu >

Content espresso

Podcast Content espresso został oparty na materiałach i relacjach z cyklicznie odbywających się pod tym samym tytułem eventów branżowych, organizowanych przez Edytę Kowal, Magdalenę Urbaniak, Małgorzatę Walendziewską i Annę Mościcką. Ma on na celu edukację i inspirację w kontekście content marketingu w Polsce. Skierowany jest do praktyków marketingu, a także wszystkich tych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i poznać nowe trendy w zakresie tworzenia i dystrybucji contentu.

– 17. Content Espresso w całości poświęciliśmy contentowi audio i podcastom. Moimi gośćmi byli: Karol Stryja (Zawodowcy), Piotr Nesterowicz (Pismo) i Marcin Beme (Audioteka). To była naprawdę gorąca dyskusja! Totalnie bez sensu byłoby zrobić z niej tradycyjną, pisaną relację, skoro można było pójść w… podcast. Zwłaszcza że podczas spotkania padło dużo trafnych spostrzeżeń na temat contentu i technologii oraz szukania przez twórców nowych sposobów na to, by w łatwy i przystępny sposób dotrzeć do użytkowników. Jeśli nie mieliście okazji być z nami – zapraszam do odsłuchu. Format ten będziemy rozwijać o pogłębione rozmowy one on one nie tylko z ekspertami, którzy zgodzili się wziąć udział w naszym wydarzeniu. Pozostajemy jednak wierne swojej zajawce, czyli content marketingowi – komentuje Edyta Kowal, co-founder Content Espresso i niezależny ekspert ds. marketingu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podcasty dostępne są na Spotify, Spreakerze i iTunes.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się