LoveBrands Relations dla ogólnopolskiego programu edukacyjnego „1000 pierwszych dni dla zdrowia”

Ta ogólnopolska kampania społeczno-edukacyjna informuje rodziców o roli prawidłowego żywienia w 1000 pierwszych dni życia i wspiera w kształtowaniu prawidłowych nawyków żywieniowych ich dzieci. Od lutego br. program ten jest wspierany przez agencję LoveBrands Relations.
O autorze
1 min czytania 2020-03-02

Inicjatorem kampanii jest Fundacja Nutricia, której misją jest edukacja o roli żywienia na różnych etapach życia człowieka poprzez realizację projektów edukacyjnych, zmian systemowych oraz strategicznego partnerstwa w ramach trzech obszarów: roli żywienia w chorobie, edukacji żywieniowej w 1000 pierwszych dni oraz zdrowego starzenia się.

Ogólnopolski, edukacyjny program „1000 pierwszych dni dla zdrowia” ma na celu edukowanie przyszłych rodziców oraz rodziców i opiekunów najmłodszych dzieci w Polsce, jak również przedstawicieli środowiska medycznego, o kluczowej roli prawidłowego żywienia w okresie 1000 pierwszych dni życia. Więcej o programie na stronie www.1000dni.pl.

LoveBrands Relations zajmuje się obsługą PR programu, relacjami z dziennikarzami, współpracą z ekspertami oraz prowadzeniem biura prasowego.

Za bieżącą obsługę kontraktu odpowiada Zuzanna Bieńko, communications expert oraz Dominika Kaczyńska, communications consultant.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja została wybrana w drodze przetargu. Strony nie ujawniają informacji na temat szczegółów kontraktu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing