Havas Media wygrywa przetarg eobuwie.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Havas Media wygrywa przetarg eobuwie.pl

Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową marek z portfolio eobuwie.pl. Do zadań agencji będzie należała koordynacja planowania i zakupu mediów w Polsce i na siedmiu innych rynkach europejskich.

Agencja mediowa Havas Media, w wyniku wygranego przetargu, od marca 2020 r. rozpoczyna obsługę mediową marek z portfolio eobuwie.pl. Agencja będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup telewizji w Polsce oraz mediów offline na rynkach: czeskim, słowackim, węgierskim, rumuńskim, bułgarskim, litewskim i greckim. Za zakup mediów online w ramach prowadzonych działań marketingowych odpowiada klient.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij