TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Płodni.com zadbają o nowy wizerunek Merlin.pl

Wystartowała nowa kampania wizerunkowa sklepu internetowego Merlin.pl. To największa w historii tej firmy akcja reklamowa, która swoim zasięgiem obejmuje nie tylko internet, ale także outdoor w całej Polsce. Za kreację i realizację kampanii oraz zakup mediów kompleksowo odpowiada agencja Płodni.com.
O autorze
1 min czytania 2013-11-06

Merlin.pl to jeden z najstarszych sklepów internetowych w Polsce – w branży e-commerce działa już od ponad 14 lat – jednak wraz ze zmianą właściciela postanowił również zaprezentować klientom swoje zupełnie nowe, odmienione oblicze. – Celem trwającej kampanii jest nie tylko umocnienie, ale i kreowanie wizerunku marki, podkreślając różnorodność oferty dostępnej w serwisie. Chcemy zaznaczyć, że Merlin.pl to nie tylko księgarnia internetowa, ale też i platforma, za pośrednictwem której można kupić muzykę, filmy, gry, zabawki, kosmetyki, elektronikę, a nawet artykuły sportowe – mówi Radosław Włoczewski, dyrektor kreatywny agencji marketingowej Płodni.com. – Poprzez zastosowanie jednej czystej koncepcji kreacji i wymianę na niej poszczególnych elementów chcemy zbudować spójny obraz Merlin.pl jako miejsca, które ma nam do zaoferowania bardzo szeroki wybór asortymentu – dodaje.

W ramach kampanii wykorzystywane są nośniki outdoorowe (billboardy, citylighty, backlighty) w miastach w całej Polsce oraz różnorodne formy reklamy w internecie. Kampania wyróżnia się czytelną kreacją oraz krótkim komunikatem. – Średni czas kontaktu odbiorcy z OOH to maksymalnie kilka sekund, dlatego nie może być on przeładowany treścią reklamową. Chcieliśmy, aby stworzona przez nas kampania obrazowała markę Merlin.pl i jej wartości w sposób przede wszystkim zrozumiały dla odbiorcy i realizowała postawione cele – tłumaczy Radosław Włoczewski z Płodni.com. Na każdym nośniku prezentowana jest jedna z kategorii produktów dostępnych w serwisie, a wariantów kreacji tej kampanii jest razem osiem. Akcja reklamowa potrwa przez dwa pierwsze tygodnie listopada.