TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

OS3 Group SA inwestuje w dom mediowy

31 października OS3 Group SA nabyła 33% udziałów w spółce Mr Target. To internetowy dom mediowy działający w strukturach SARE SA.
O autorze
1 min czytania 2013-11-08

Mr Target to interaktywny dom mediowy, który został przekształcony ze spółki mail-media. Dziś dzięki dynamicznemu rozwojowi posiada dwie siedziby w Warszawie i Rybniku. Spółka specjalizująca się w kampaniach e-mailingowych rozszerzyła kompetencje w zakresie kompleksowej obsługi komunikacyjnej online, koordynacji i agregacji wydawców i partnerów afiliacyjnych, planowania oraz realizacji kampanii reklamowych zorientowanych na precyzyjnie zdefiniowanych odbiorców. Z Mr Target współpracują m.in.: Bank BPH, C&A, Gigaset, HP, Hyundai, mBank, PLL Lot, Renault oraz duże sieciowe domy mediowe, dla których świadczone są specjalistyczne usługi w zakresie marketingu online.

Pozyskanie pakietu mniejszościowego oraz bezpośrednia współpraca z SARE SA to realizacja działań mających na celu skuteczny rozwój spółek, który przełoży się na skonsolidowane wyniki całej Grupy Kapitałowej OS3 Group SA. Wzajemne poszerzenie i uzupełnienie kompetencji jest odpowiedzią na zmieniający się i bardzo wymagający rynek. To kolejny krok w rozbudowie oferty handlowej OS3 Group o planowanie i zakup mediów elektronicznych. Poprzez wspólne działania Grupa poszerzy zasięg sprzedaży i portfolio klientów.

– Dla nas to ogromne wyróżnienie, że rozwój spółki oraz ewolucja zakresu kompetencji i usług internetowych została zauważona przez takiego inwestora, jakim jest OS3 Group SA. Dzięki tej inwestycji będziemy w stanie jeszcze dynamiczniej rozwijać własne technologie do optymalizacji kampanii oraz przyspieszyć rozbudowę kompetencji w zakresie kompleksowej obsługi klientów w obszarze SEO i SEM – mówi Jarosław Nowak, Managing Director Mr Target.

– Łączenie celów biznesowych SARE SA i OS3 Group SA w oparciu o wymianę doświadczeń rynkowych jest szansą na wzmocnienie pozycji w branży. Dzięki wzajemnym doświadczeniom jesteśmy w stanie sprostać najwyższym wymaganiom klientów – tłumaczy Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE SA. – Rozszerzenie kompetencji jest konieczne przy skutecznych i efektywnych realizacjach, zwłaszcza przy tworzeniu zintegrowanych kampanii komunikacyjnych – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Szukając możliwości inwestycji, zdecydowaliśmy się na wybór Mr Target. Doceniliśmy rozwój spółki i konsekwentną realizację planów biznesowych, które wpisują się w naszą strategię. Nabycie udziałów to połączenie potencjału strategiczno-kreatywnego z planowaniem mediów. Od teraz oprócz kreacji możemy doradzać i proponować kompleksowe rozwiązania związane z planowaniem mediów – wyjaśnia Marcin Maj, Wiceprezes Zarządu OS3 Group.

Kolejnym etapem działań będzie przyjęcie w struktury spółek uzupełniających kompetencje OS3 Group SA. Przewidziane są inwestycje, m.in. w Software House i agencję ATL/BTL.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Obecnie Grupę Kapitałową skupiającą się w obrębie szeroko rozumianego marketingu internetowego tworzą: Faster&Better, mobileGo, Mr Target, OS3, Ostryga, Wydaje.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się