Telefony i smartfony Nokia w najnowszej części przygód Jamesa Bonda

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Telefony i smartfony Nokia w najnowszej części przygód Jamesa Bonda

HMD Global, producent telefonów Nokia, jest oficjalnym partnerem technologicznym filmu „Nie czas umierać”. Zobaczymy w nim zarówno klasyczne telefony, jak i smartfony z pierwszym obsługującym technologię 5G urządzeniem Nokia na czele.

Partnerstwo zostało ogłoszone na 2 tygodnie przed londyńską premierą nowych urządzeń Nokia. Już teraz wiemy jednak, że na ekranach kin zobaczymy m.in. urządzenie 5G i inne nowości, które zostaną zaprezentowane po raz pierwszy właśnie w stolicy Wielkiej Brytanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agentka Nomi w spocie na Dzień Kobiet

Pierwszym akcentem kampanii „Jedyny gadżet, którego potrzebujesz” będzie spot reklamowy z Lashaną Lynch w roli głównej. Jego premierę zaplanowano na niedzielę 8 marca br., w Międzynarodowy Dzień Kobiet. W 90-sekundowym filmie zobaczymy Agentkę Nomi, wykorzystującą jeden z jeszcze niezapowiedzianych smartfonów do walki ze złoczyńcami.

– Kiedy miałam 10 lat, dostałam pierwszy telefon komórkowy i była to Nokia 3210. Dla mnie to był prawdziwy smartfon lat 90. Możliwość zmieniania obudowy i przycisków, połączona z grą w „węża”, była rewolucją! Po tym, jak zobaczyłam ogromny postęp, który stał się udziałem smartfonów Nokia przez te lata, zagranie Nomi, pomagającej ukazać światu nowy smartfon tej ikonicznej marki, było ekscytujące – mówi Lashana Lynch.

Akcja spotu rozgrywa się na tle charakterystycznych londyńskich budowli, takich jak Katedra św. Pawła czy The Shard. Inspirowany najnowszym filmem o przygodach Jamesa Bonda spot wyreżyserowała laureatka nagrody BAFTA, Amma Asante.

– Zawsze przyciągają mnie projekty, w których mogę sportretować silne i mądre kobiety. Pomysł na kampanię został skrojony w taki sposób, który pozwolił pokazać Nomi jako zabójczą agentkę, nie obawiającą się starcia ze złem, a jednocześnie walczącą z nim z rozbrajającym poczuciem humoru – podkreśla Asante.

Oficjalny gadżet Agentów 00

Współpraca z twórcami filmu „Nie czas umierać” będzie połączona z kampanią w kinach, internecie, mediach społecznościowych, outdoorze i punktach sprzedaży. Jej gwiazdą będzie Agentka Nomi, która w „Nie czas umierać” korzysta z wszechstronnym możliwości najnowszych telefonów Nokia. Poza najnowszym smartfonem 5G, na wielkim ekranie zobaczymy też m.in. doskonale znaną i nagradzaną Nokia 7.2, która dysponuje potrójnym aparatem fotograficznym 48MP i korzysta z optyki marki ZEISS. W filmie nie zabraknie też kultowej na całym świecie Nokia 3310. Partnerstwo pozwoli HMD Global na zaprezentowanie swoich urządzeń z systemem Android, podkreślając ich atrybuty: bezpieczeństwo, szybkość działania i innowacyjność w rękach najbardziej wymagających klientów świata, czyli agentów MI6.

„Nie czas umierać” to 25. część kultowej serii o przygodach Agenta 007. James Bond (Daniel Craig) udaje się wreszcie na zasłużoną emeryturę, by cieszyć się spokojnym życiem na Jamajce. Jego beztroska szybko zostaje przerwana, gdy o pomoc w ocaleniu porwanego naukowca prosi go stary przyjaciel z CIA. Misja i przeciwnik Bonda szybko okazują się jeszcze bardziej niebezpieczne niż mogliśmy przypuszczać.

W środę 4 marca br. poinformowano o przesunięciu światowej premiery filmu – wcześniej planowanej na 2 kwietnia – na listopad.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij