Meetrics rozpoczyna obsługę firmy Orkla Care w zakresie pomiarów jakości powierzchni reklamowej online

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Meetrics rozpoczyna obsługę firmy Orkla Care w zakresie pomiarów jakości powierzchni reklamowej online

Meetrics rozpoczyna współpracę z Orkla Care (do niedawna Orkla Health). Firmy będą współpracować w zakresie pomiarów jakości reklam (m.in. viewability) w kampaniach marek z portfolio Orkla Care, wśród których są m.in. brandy takie jak Soraya, Jordan czy Dermika.

Wywodząca się ze Skandynawii Orkla Care SA produkuje i dystrybuuje szeroką gamę kosmetyków, suplementów diety oraz produktów spożywczych dla sportowców, na terenie Skandynawii, jak i wielu innych krajów Europy, w tym w Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Umowa pomiędzy firmami została podpisana na rok. Podpisanie umowy zostało poprzedzone współpracą testową, podczas której Meetrics dokonywał pomiarów viewability kampanii jednej z marek Orkla Care (Möller's).

Współpraca dotyczyć będzie pomiarów jakości kupowanej powierzchni reklamowej w internecie. Meetrics będzie je prowadził na potrzeby wszystkich brandów z portfolio Orkla Care, wśród których są m.in. marki takie jak: Soraya, Jordan, Salvequick, Bodymax, Möller’s czy Dermika.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij