Meetrics rozpoczyna obsługę firmy Orkla Care w zakresie pomiarów jakości powierzchni reklamowej online

Meetrics rozpoczyna współpracę z Orkla Care (do niedawna Orkla Health). Firmy będą współpracować w zakresie pomiarów jakości reklam (m.in. viewability) w kampaniach marek z portfolio Orkla Care, wśród których są m.in. brandy takie jak Soraya, Jordan czy Dermika.
O autorze
0 min czytania 2020-03-09

Wywodząca się ze Skandynawii Orkla Care SA produkuje i dystrybuuje szeroką gamę kosmetyków, suplementów diety oraz produktów spożywczych dla sportowców, na terenie Skandynawii, jak i wielu innych krajów Europy, w tym w Polsce.

Umowa pomiędzy firmami została podpisana na rok. Podpisanie umowy zostało poprzedzone współpracą testową, podczas której Meetrics dokonywał pomiarów viewability kampanii jednej z marek Orkla Care (Möller’s).

Współpraca dotyczyć będzie pomiarów jakości kupowanej powierzchni reklamowej w internecie. Meetrics będzie je prowadził na potrzeby wszystkich brandów z portfolio Orkla Care, wśród których są m.in. marki takie jak: Soraya, Jordan, Salvequick, Bodymax, Möller’s czy Dermika.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj