Scholz & Friends Warszawa wygrywa przetarg dla marki Guseppe

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Scholz & Friends Warszawa wygrywa przetarg dla marki Guseppe

Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), po wygranym przetargu, rozpoczęła współpracę z marką Guseppe, należącą do firmy Dr. Oetker.

W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie kompleksowej strategii ATL i jej implementację.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Obsługą marki zajmie się zespół Małgorzaty Wajdziak, account director w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).

Umowa ma charakter długofalowy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij