TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Twoje decyzje zasługują na szacunek” – wystartowała kampania marki Bioderma z okazji 25-lecia powstania kultowego produktu

„Twoje decyzje zasługują na szacunek” to międzynarodowa kampania francuskiej marki Bioderma, która jest już realizowana w 22 krajach, a 8 marca br. wystartowała również w Polsce. Inspiracją do kampanii są 25-urodziny kultowego produktu, płynu micelarnego Sensibio H2O.
O autorze
1 min czytania 2020-03-10

Główny cel kampanii to skupienie się na szacunku do wyborów, których w swoim życiu dokonują kobiety. Punktem wyjścia do kampanii są 25-urodziny pierwszego na świecie płynu micelarnego, Sensibio H2O, który z szacunkiem traktuje skórę kobiet. Co 2 sekundy na świecie sprzedaje się jedna butelka tego produktu. Marka Bioderma chce podkreślić, że tak, jak na szacunek zasługuje nasza skóra, tak samo zasługują na to decyzje, których w swoim życiu dokonują kobiety.

Dlatego w kampanii zaprezentowanych zostało 10 historii prawdziwych kobiet z różnych zakątków świata, które w swoim życiu podjęły różne decyzje. W komunikacji kampanii marka wykorzystuje film z bohaterkami, który będzie emitowany w kinach oraz w Internecie. Całość komunikacji będzie wsparta mocną obecnością w digitalu, mediach społecznościowych, a także w punktach sprzedaży, czyli w aptekach na terenie całego kraju.

Bioderma jednak nie tylko chce mówić o szacunku do wyborów kobiet, ale przede wszystkim realnie sama je wspierać, dając również taką możliwość innym. Z okazji 25-lecia powstała limitowana edycja butelki Sensibio H2O, a ze sprzedaży każdej takiej butelki marka przekaże 1 zł na Fundację Polska Sieć Kobiet Nauki. W ramach kampanii zorganizowany został również konkurs, w którym Bioderma szuka inspirujących i pełnych pasji kobiet. Odważnych, które nie boją się sięgać po marzenia. Kobiet wolnych, które samodzielnie dokonują nie zawsze łatwnych wyborów, podążając za głosem własnego serca, a nie oceną innych. Kobiet, które szanują siebie i inne kobiety – wspierając się nawzajem w swoich wyborach. Marka szuka 3 Ambasadorek, którym pomoże w realizacji pasji, przyznając stypendium w wysokości 20 000 zł.

Kampania ma dedykowaną stronę pl.respectmychoices.com, na której znajdują się informacje o całej kampanii, historie 10 bohaterek, jak również informacje na temat samego konkursu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing