Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Geniusze uczelnianej promocji 2020

Stało się! A konkretniej: stało się 6 marca o godz. 15, w sali Kisielewskiego PKiN, poznaliśmy tegorocznych zwycięzców Genius Universitatis 2020 – konkursu na kreatywną kampanię szkoły wyższej.
O autorze
1 min czytania 2020-03-11

fot. Michał Sierszak

W tegorocznej edycji konkursu Genius Universitatis startowało 45 uczelni i wydziałów szkół wyższych (w sumie zgłoszono 109 prac w 7 kategoriach). Kapituła zdecydowała, że w poszczególnych kategoriach nagrodzeni zostaną:

  1. Reklama prasowa: Uniwersytet Gdański (I), Politechnika Warszawska (II) i Uniwersytet SWPS (III).
  2. Event: Uniwersytet SWPS (I), Politechnika Łódzka (II) i Uniwersytet Łódzki (III).
  3. Video online: Politechnika Śląska (I), Uniwersytet Wrocławski (II), Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu (III).
  4. Gadżet: Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie (I), Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (II), Uniwersytet Łódzki (III).
  5. Kampania w mediach społecznościowych: Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie (I), Uniwersytet Jagielloński w Krakowie (II), Uczelnia Łazarskiego w Warszawie i Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu (III).
  6. Serwis rekrutacyjny: Uniwersytet Wrocławski (I), Uniwersytet Jagielloński (II), Akademia Finansów i Biznesu Vistula (III).
  7. Content marketing: Politechnika Warszawska (I), Uniwersytet SWPS (II), Politechnika Białostocka (III).