G3 z nową stroną internetową

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
G3 z nową stroną internetową

Jedna z czołowych polskich firm organizujących programy lojalnościowe i promocje (obsługująca m.in. Grupę Żywiec), ruszyła z nową stroną.

Odmieniona witryna G3 jest dostępna dla użytkowników już od początku marca br. Redesign uwzględniał wprowadzenie zupełnie nowej szaty graficznej z autorskimi kreacjami oraz zmianę części tekstowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowa strona g3.com.pl to jednak nie tylko zmiany wizualne. Witryna zyskała dodatkowe sekcje „baza wiedzy” i „brief”, a także znacznie bardziej rozbudowaną część ofertową. W tej ostatniej zdecydowano się m.in. na przedstawienie procesu tworzenia programów lojalnościowych i promocji konsumenckich. Dzięki temu, klienci mogą dowiedzieć się, jak organizacja takich projektów wygląda od kuchni.

– Poprzednia wersja strony skupiała się głównie na przedstawieniu oferty marki. Nowa została mocno rozwinięta też o funkcję edukacyjną: użytkownicy mają dostęp do e-booków z fachowymi poradami, mogą też zapoznać się z dokładniejszym opisem poszczególnych realizacji. Strona mocno zyskała na funkcjonalności także dzięki opcji briefu – mówi Łukasz Dudko, założyciel agencji Bloomnet, odpowiedzialnej za stworzenie nowej strony.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij