PR bez uprzedzeń

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PR bez uprzedzeń

Agencja Procontent Communication przeprowadzi badanie mające na celu sprawdzenie wizerunku PR w Polsce. Ankieta pozwoli poznać sposób postrzegania doradztwa komunikacyjnego przez Polaków.

grafika: fotolia

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jak pokazują ostatnie wydarzenia, działalność agencji PR nadal wzbudza dużo emocji. Ankieta przygotowane przez agencję Procontent Communication ma na celu sprawdzenie, co Polacy wiedzą o PR i jak oceniają działania specjalistów od doradztwa komunikacyjnego. Badani odpowiedzą na pytania o popularność PR w poszczególnych branżach oraz opinię o prowadzeniu działań z zakresu budowania wizerunku osób i firm. Ankieta skierowane jest zarówno do firm korzystających z usług doradztwa komunikacyjnego, jak i nie mających jeszcze doświadczenia związanego ze współpracą z agencjami PR.

- Z roku na rok rośnie popularność działań PR. W praktyce wiele osób ma jednak nadal błędne pojęcie o tym, czym naprawdę zajmują się specjaliści od komunikacji. Przygotowana przez nas ankieta ma na celu wskazanie najpowszechniejszych stereotypów, z jakimi musi zmierzyć się nasza branża – mówi Iwona Kubicz, Prezes Zarządu Procontent Communication

Po zakończeniu badania, agencja Procontent Communication opracuje raport, podsumowujący wyniki ankiety.

NowyMarketing jest patronem medialnym badania.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij