TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Clue PR wzmacnia zespół seniorski i otwiera Influencer Marketing Practice

Do agencji Clue PR dołączyły nowe osoby: Katarzyna Miklaszewska obejmująca stanowisko account directora, Michał Kazubek jako PR manager i Emilia Pyrz jako PR consultant. Ponadto Michał Kwietniewski, dotychczasowy head of corporate, awansował na stanowisko account directora.
O autorze
1 min czytania 2020-03-12

Katarzyna Miklaszewska objęła stanowisko account director. Odpowiada za zespół prowadzący komunikację klientów o profilu korporacyjnym, konsumenckim i technologicznym, w tym obsługę nowo wygranego klienta agencji, producenta smartfonów realme. Razem z Zarządem Clue PR będzie realizować cele strategiczne agencji i wspierać proces zdobywania nowych biznesów. Poprzednio pełniła funkcję head of brand PR & Influencer marketing w agencji LoveBrands Relations, doświadczenie zdobywała również w agencji Pegasus Group.

Michał Kwietniewski, awansowany na stanowisko account directora, ma trzynastoletnie doświadczenie w branży, a dotychczas zajmował się obsługą klientów z sektora technologicznego, gospodarczego i społecznego. W Clue PR nadzoruje pracę dla klientów z obszaru korporacyjnego, finansowego i przemysłowego oraz wspiera Zarząd agencji w działaniach strategicznych i działaniach new biznesowych.

Michał Kazubek obejmujący stanowisko PR managera posiada ponad 6-letnie doświadczenie w komunikacji, głównie z zakresu PR-u korporacyjnego i komunikacji marketingowej. Pracował dla klientów m.in. z branż: budowlanej, finansowej, motoryzacyjnej oraz spożywczej. Realizował projekty ogólnopolskie, jak i międzynarodowe. W Clue PR odpowiada za rozwój działu korporacyjnego.

Emilia Pyrz z branżą PR jest związana od 2015 roku. Wcześniej w agencji Komunikacja Plus pracowała z klientami m.in. z branży: kolejowej, nieruchomości, BPO/SSC. Realizowała dwa projekty nagrodzone w konkursie Złote Spinacze. W Ceneo.pl wspierała zespół social media jako copywriter, była również redaktorką Runner’s World Polska. W Clue PR pracuje dla klientów z obszaru technologii i wspiera kampanie CSR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dominika Wellenger, obejmująca kierowanie działem Influencer Marketingu, współpracą z influencerami zajmuje się od 6 lat, zaczęła w serwisie durszlak.pl z mikro blogami kulinarnymi, później doradzała markom w zakresie influencer marketingu oraz tworzyła kampanie 360 w ramach Wydawnictwa Bauer. Współpracowała z markami z branży FMCG, beauty, fashion czy finanse. W Clue PR odpowiada za rozwój działu influencer marketingu i social media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing