Zmiany w strukturze Grey Group Poland

Jakub Korolczuk, który od lipca 2019 roku pełni funkcję creative chairman/CEO w Grey Group Poland, przemodelował strukturę grupy.
O autorze
1 min czytania 2020-03-12

Korolczuk w Grey Group tworzy 4 grupy kreatywne zarządzane przez creative group heads – Magdalenę Drozdowską, Katarzynę Batogowską, Mirosława Charkota i Łukasza Szyszkę. Każdy creative group head współpracuje z szefem zespołu oddelegowanego do danej części biznesu, a każdy zespół jest tak skonstruowany, aby móc zarówno tworzyć, jak i produkować pomysły najwyższej jakości.

W ramach grupy Grey nowe stanowisko objął Adam Śmiłowski, który jako chief growth officer (CGO) będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu i nowych kompetencji w grupie.

– Adam ma umysł ostry jak brzytwa – potrafi łączyć myślenie biznesowe z kreatywnością i dlatego będzie moim najbliższym partnerem w rozwijaniu Grey Group – powiedział Korolczuk.

Joanna Hurda, dotychczasowa regional client service/shopper marketing director, awansuje na stanowisko managing partner, przez co zwiększa się jej biznesowa odpowiedzialność w pracy dla klientów agencji, w tym europejskiego hubu dla Pepco.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Również Michał Krejza awansował na stanowisko managing partner. Krejza będzie rozwijał współpracę z domami mediowymi z grupy WPP/groupM.

Helena Olecka objęła stanowisko business director i odpowiada za kluczowych klientów agencji Grey z obszarów ATL/BTL/digital.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Produktem agencji reklamowych są pomysły kreatywne. Dlatego cieszę się, że oddział Grey w Polsce zarządzany jest przez kreatywnego i że wprowadzane przez Jakuba zmiany stawiają kreatywność w centrum działań grupy Grey – powiedział Eduardo Maruri, CEO Grey Europe.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się