TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zmiany w strukturze Grey Group Poland

Jakub Korolczuk, który od lipca 2019 roku pełni funkcję creative chairman/CEO w Grey Group Poland, przemodelował strukturę grupy.
O autorze
1 min czytania 2020-03-12

Korolczuk w Grey Group tworzy 4 grupy kreatywne zarządzane przez creative group heads – Magdalenę Drozdowską, Katarzynę Batogowską, Mirosława Charkota i Łukasza Szyszkę. Każdy creative group head współpracuje z szefem zespołu oddelegowanego do danej części biznesu, a każdy zespół jest tak skonstruowany, aby móc zarówno tworzyć, jak i produkować pomysły najwyższej jakości.

W ramach grupy Grey nowe stanowisko objął Adam Śmiłowski, który jako chief growth officer (CGO) będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu i nowych kompetencji w grupie.

– Adam ma umysł ostry jak brzytwa – potrafi łączyć myślenie biznesowe z kreatywnością i dlatego będzie moim najbliższym partnerem w rozwijaniu Grey Group – powiedział Korolczuk.

Joanna Hurda, dotychczasowa regional client service/shopper marketing director, awansuje na stanowisko managing partner, przez co zwiększa się jej biznesowa odpowiedzialność w pracy dla klientów agencji, w tym europejskiego hubu dla Pepco.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Również Michał Krejza awansował na stanowisko managing partner. Krejza będzie rozwijał współpracę z domami mediowymi z grupy WPP/groupM.

Helena Olecka objęła stanowisko business director i odpowiada za kluczowych klientów agencji Grey z obszarów ATL/BTL/digital.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Produktem agencji reklamowych są pomysły kreatywne. Dlatego cieszę się, że oddział Grey w Polsce zarządzany jest przez kreatywnego i że wprowadzane przez Jakuba zmiany stawiają kreatywność w centrum działań grupy Grey – powiedział Eduardo Maruri, CEO Grey Europe.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się