Marketingowe podcasty (cz. 7): Mamy na to slajd

Marketingowe podcasty (cz. 7): Mamy na to slajd

Podcasty stają się coraz popularniejszym źródłem wiedzy i informacji. Których polskich podcastów marketingowych warto słuchać? Przedstawiamy nasze propozycje.

Pozostałe części cyklu Marketingowe podcasty możesz przeczytać tu >

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Mamy na to slajd” jest cyklem podcastów prowadzonych przez Martę Ulman i Jakuba Kwaczyńskiego z działu strategii w GoldenSubmarine. Autorzy skupiają się w podcaście na pokazaniu kulis pracy agencyjnego działu strategii, roli strategicznego planowania kampanii reklamowych, a także bieżących trendów w komunikacji marketingowej.

– Od kilku lat tworzymy duet strategiczny, razem występując na konferencjach branżowych. Podcast wydał nam się ciekawą, niewyeksploatowaną jeszcze formą, dzięki której możemy dzielić się wiedzą, spostrzeżeniami, ale też dyskutować i omawiać ważne wydarzenia, zjawiska czy trendy. Praca stratega jest bardzo urozmaicona, dzisiaj przygotowujemy przetarg na obsługę marki kawy, jutro jedziemy na prezentację w sprawie akcji CSR. Jesteśmy obecni na wielu etapach prac, od koncepcji przez wsparcie realizacyjne. Po setkach, jeśli nie tysiącach prezentacji, zdołaliśmy zebrać sporo przemyśleń na temat branży, trendów czy agencyjnego trybu pracy, więc uznaliśmy, że warto się tym podzielić z innymi – mówią autorzy podcastu „Mamy na to slajd”.

Podcast dostępny jest na YouTubieSpotify i Speaker.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij