W duchu pozytywnej prowokacji (Positive Provocation) utrzymane jest nowe pozycjonowanie Wavemaker, globalnej agencji mediowej, części GroupM. Agencja od dziś posługuje się nowym logo i identyfikacją wizualną. Wprowadziła też nową metodykę pracy – Provocative Planning, która odwołuje się m.in. do kwestionowania schematów, poszukiwania nieoczywistych obszarów wzrostu dla obsługiwanych marek i twórczego wykorzystania nowych technologii.
Wavemaker globalnie zatrudnia 7600 pracowników, polski zespół agencji liczy 300 specjalistów z różnych dziedzin marketingu (planowanie i zakup mediów, analityka, badania, tworzenie treści). Globalnym szefem Wavemaker od września ub.r. jest Toby Jenner. W Polsce agencją zarządza od roku Paweł Gala.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024