Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wavemaker z nowym pozycjonowaniem i identyfikacją wizualną

Wavemaker posługuje się od dzisiaj nową identyfikacją wizualną. Odświeżenie marki wiąże się z nowym sposobem pracy agencji wpisującym się w ideę „pozytywnej prowokacji”.
O autorze
0 min czytania 2020-03-13

W duchu pozytywnej prowokacji (Positive Provocation) utrzymane jest nowe pozycjonowanie Wavemaker, globalnej agencji mediowej, części GroupM. Agencja od dziś posługuje się nowym logo i identyfikacją wizualną. Wprowadziła też nową metodykę pracy – Provocative Planning, która odwołuje się m.in. do kwestionowania schematów, poszukiwania nieoczywistych obszarów wzrostu dla obsługiwanych marek i twórczego wykorzystania nowych technologii.

Wavemaker globalnie zatrudnia 7600 pracowników, polski zespół agencji liczy 300 specjalistów z różnych dziedzin marketingu (planowanie i zakup mediów, analityka, badania, tworzenie treści). Globalnym szefem Wavemaker od września ub.r. jest Toby Jenner. W Polsce agencją zarządza od roku Paweł Gala.