KAERESY 0000 338 803 – powstały buty, które pomagają „przejść przez raka”

KAERESY 0000 338 803 – powstały buty, które pomagają „przejść przez raka”

Ruszyła nowa kampania Fundacji Rak’n’Roll pod hasłem „Niosą Nas Wasze KAERESY”. W jej ramach organizacja nawiązała współpracę z marką Sofix, która stworzyła specjalny model butów, pomagających przejść przez raka.

Rak’n’Roll słynie z inspirujących i niebanalnych kampanii -– współpraca z browarem Inne Beczki, czy z zespołem The Dumplings to tylko ostatnie działania, które zdecydowała się podjąć fundacja. W tym roku Rak’n’Roll wchodzi w zupełnie nowy obszar – do świata mody i streetwearu, nawiązując współpracę z marką butów – Sofix. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii „Niosą Nas Wasze KAERESY” Fundacja zaprezentowała nietypowy model butów, które pomagają przejść przez raka promując numer KRS 0000 338 803. 

Z każdym przebytym krokiem po ulicy, z każdym udostępnionym postem w mediach społecznościowych, przyciągające wzrok czerwone buty mają zachęcać do przekazania 1% podatku Fundacji, która od lat pomaga pisać inspirujące historie swoich podopiecznych. Niektóre z nich zostaną wydrukowane na owijkach KAERESÓW, by przypominać tym, którzy będą je nosić, że promują coś bardzo ważnego – ideę pomocy, a nie tylko fajną markę. Historie Gosi, Łukasza, Ani i Marty są różne – łączy je rak, determinacja podczas pokonywania przeszkód oraz to, że w czasie choroby niosą ich KAERESY. 

W kampanię Rak’n’Rolla zaangażowali się również FISZ EMADE TWORZYWO – na potrzeby akcji przearanżowali zwrotkę jednego ze swoich kawałków, czego efekt już wkrótce pojawi się w ich mediach społecznościowych.

– „30 cm ponad chodnikami” to kawałek o tym, że dobre nastawienie pozwala Ci iść przed siebie ponad problemami. Chciałbym, by podopieczni Rak’n’Rolla, dzięki Waszym 1% podatku poczuli nową moc i ruszyli przed siebie idąc śmiało, nie powstrzymując się, nie zerkając za siebie, z uśmiechem na twarzy! Jak, jak DYNAMIT! – mówi artysta Fisz.

W ramach akcji studio Photoby zrealizowało sesję zdjęciową i wideo. Autorem zdjęć z podopiecznymi Fundacji jest Jan Kriwol, a autorem sesji produktowej i wideo produktowego: Maciej Miloch. 

Kampania będzie obecna w digitalu, social mediach oraz w przestrzeni miejskiej. Akcja przygotowana została we współpracy z agencjami Publicis Groupe Polska: Saatchi & Saatchi, Starcom, Performics, Publicis Consultants i Prodigious.

PS

Powstaje nowy gatunek muzyki: Rak’n’Roll Music. Nie definiuje go rytm, brzmienie czy instrumentarium. Tę muzykę – za każdym razem na nowo – określa wola artystów pomagających chorym przejść przez raka. Tworzą ją także ich fani, bo każdy utwór powstaje w wyniku zbiórki na rzecz Fundacji na Facebooku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij