TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Back to basic – nowa kolekcja Bynamesakke

Kolekcja Back to basic to sentymentalna podróż do debiutu Bynamesakke jako jednej z pierwszych, niszowych marek tworzących klasyczne ubrania w duchu zrównoważonej mody na polskim rynku modowym.
O autorze
1 min czytania 2020-03-17

Powrót do przeszłości w wersji Bynamesakke to hołd oddany naturalnym materiałom. Kultowe projekty marki, takie jak klasyczne koszulki unisex, zostały wykonane z organicznej bawełny Pima. W najnowszej kolekcji nie brakuje też silnych akcentów boho, widocznych w projektach zwiewnych, długich sukienek i spódnic midi w charakterystyczne printy. Kwiaty i drobne listki zostały osadzone w palecie kolorów Ziemi.

Bynamesakke zabiera nas w eklektyczną podróż, pełną romantycznych kolacji nad brzegiem morza i biznesowych spotkań w centrum wielkich miast. Kolekcja obfituje w zmysłowe, sensualne sukienki z odkrytymi plecami, swetry z głębokimi dekoltami opadającymi na ramiona, równoważone przez ponadczasowe koszule o męskim kroju. Wśród projektów, obok letnich propozycji, nie zabraknie oversizowych garniturów w odcieniach szarości i beżu. Po raz kolejny w ofercie marki zaprezentowany został jeans, tym razem w odsłonie wyrazistych kurtek z szerokimi rękawami. Kolejnym, klasycznym akcentem są bawełniane komplety dresowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Całość utrzymana jest w neutralnej palecie barw, takich jak biele i beże, których znaczenie wykracza poza względy estetyczne. Materiały wykorzystane w kolekcji, takie jak peruwiańska bawełna Pima, dostępna jest tylko w odcieniach występujących naturalnie w przyrodzie. Bynamesakke od lat stawia na etyczną i odpowiedzialną modę, współpracując z ekologiczną farbiarnią, wybierając materiały z certyfikatami Fair Trade czy stosując biodegradowalne foliopaki wykonane z żywicy na bazie skrobi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolekcja Back jest równie wielowymiarowa, jak samo znaczenie hasła. Dla założycieli marki oznacza przede wszystkim troskę o planetę, wierność wysokogatunkowym, perfekcyjnie skrojonym basicom i sprzeciw wobec sezonowych trendów.