Quebonafide został „twarzą” krzyżówek panoramicznych

Quebonafide został „twarzą” krzyżówek panoramicznych

Quebonafide po raz kolejny zaskoczył swoich fanów – tym razem popularny polski raper opublikował na swoim InstaStory zdjęcie słynnych krzyżówek panoramicznych, na okładce których widnieje jego wizerunek.

O co dokładnie chodzi? Wszystko zostało wyjaśnione w poście opublikowanym na facebookowej grupie QueQuality.crew (QueQuality to wytwórnia płytowa założona przez Quebonafide) – administratorzy fanpage'u poinformowali, że krzyżówki panoramiczne z twarzą rapera na okładce promują popularną ostatnimi dniami akcję #zostańwdomu i zarazem nową płytę artysty.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Panie w kioskach od 24.03 będą miały dla Was czasoumilacz w ramach akcji #zostańwdomu. Kto pierwszy dorwie, rozwiąże i podeśle zdjęcie krzyżówki z pierwszej strony otrzyma na nasz koszt zestaw preorderowy albumu „ROMANTIC PSYCHO”. Powodzenia! – napisano w poście. 

PS

Najpierw zmiana wizerunku, teraz niekonwencjonalny sposób na promocję trasy koncertowej. Quebonafide znowu zaskoczył swoich fanów, tworząc witrynę inspirowaną starym Windowsem, na której oprócz informacji o koncertach, można zagrać w grę Saper, czy też porysować w Paincie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij