Quebonafide promuje swoją nową trasę koncertową witryną inspirowaną starym Windowsem

Quebonafide promuje swoją nową trasę koncertową witryną inspirowaną starym Windowsem
Najpierw zmiana wizerunku, teraz niekonwencjonalny sposób na promocję trasy koncertowej. Quebonafide znowu zaskoczył swoich fanów, tworząc witrynę inspirowaną starym Windowsem, na której oprócz informacji o koncertach, można zagrać w grę Saper, czy też porysować w Paincie.
O autorze
1 min czytania 2020-02-20

Kilka dni temu słynny raper Quebonafide zaprezentował swój nowy wizerunek przy okazji premiery singla zatytułowanego „Jesień”. Muzyk zakrył tatuaże, na nos włożył okulary i od tego czasu zaczął występować w ubraniach, które wyglądają jakby były pożyczone od starszego brata. 

Niektórzy fani rapera podejrzewali, że jego nowy wizerunek to tak naprawdę on sam, tyle że z przeszłości, kiedy jeszcze jego pseudonim nie był powszechnie znany, a młodzież z całej Polski nie nuciła takich przebojów, jak „Tamagotchi”. 

Okazuje się, że było w tym trochę racji. Quebonafide do promocji swojej nowej płyty faktycznie postanowił cofnąć się kilkanaście lat wstecz, a potwierdzeniem tego jest specjalna strona, inspirowana starym Windowsem. Oprócz informacji o trasie koncertowej rapera zatytułowanej „Romantic Psycho Experience”, umieszczono tam także słynną grę Saper oraz starego Painta. 

Ponadto, na wspomnianej stronie, w folderze „Dokumenty”, pojawiła się notatka zatytułowana „Czytaj to.txt.”, z krótką informacją od samego rapera:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Cześć, tutaj Kuba. Zapraszam Was na moją trasę Romantic Psycho Experience. Mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić. Przedsprzedaż Empik Premium startuje 27 lutego 2020 o godzinie 12:00. Regularna sprzedaż biletów startuje 28 lutego 2020 o godzinie 12:00. Czytaj więcej w Jak kupić bilet w przedsprzedaży.txt lub na www.empik.com/premium – napisał Quebonafide.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za pomysł odpowiada platforma Empik Bilety/Going.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

18 lutego br. odbyła się premiera najnowszej piosenki grunge’owego zespołu Pearl Jam – niektórzy jednak mogli przesłuchać jej nieco szybciej. W jaki sposób? Nakierowując swój telefon na Księżyc.

PS2

Zielony kiosk przed PKiN w Warszawie, billboard w postaci krzyżówki oraz akcja telefoniczna to tylko niektóre elementy kampanii promującej album Dawida Podsiadły „Małomiasteczkowy”. Przedstawiamy, jak #OdKulis wyglądała jej realizacja.

PS3

W połowie października 2019 roku w przestrzeni miejskiej Warszawy pojawiły się billboardy z cytatami, promujące nowy album Pezeta „Muzyka Współczesna”. Nośniki z fragmentami tekstów z najnowszej płyty artysty okazały się wstępem do szerszej akcji promocyjnej.

PS4

W lipcu br. na ścianie budynku w Warszawie pojawił się niezwykły mural, który wykorzystywał rozszerzoną rzeczywistość. Był on częścią promocji solowej płyty polskiego producenta – Kubiego Producenta.