Kilka dni temu słynny raper Quebonafide zaprezentował swój nowy wizerunek przy okazji premiery singla zatytułowanego „Jesień”. Muzyk zakrył tatuaże, na nos włożył okulary i od tego czasu zaczął występować w ubraniach, które wyglądają jakby były pożyczone od starszego brata.
Niektórzy fani rapera podejrzewali, że jego nowy wizerunek to tak naprawdę on sam, tyle że z przeszłości, kiedy jeszcze jego pseudonim nie był powszechnie znany, a młodzież z całej Polski nie nuciła takich przebojów, jak „Tamagotchi”.
Zobacz również
Okazuje się, że było w tym trochę racji. Quebonafide do promocji swojej nowej płyty faktycznie postanowił cofnąć się kilkanaście lat wstecz, a potwierdzeniem tego jest specjalna strona, inspirowana starym Windowsem. Oprócz informacji o trasie koncertowej rapera zatytułowanej „Romantic Psycho Experience”, umieszczono tam także słynną grę Saper oraz starego Painta.
Ponadto, na wspomnianej stronie, w folderze „Dokumenty”, pojawiła się notatka zatytułowana „Czytaj to.txt.”, z krótką informacją od samego rapera:
– Cześć, tutaj Kuba. Zapraszam Was na moją trasę Romantic Psycho Experience. Mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić. Przedsprzedaż Empik Premium startuje 27 lutego 2020 o godzinie 12:00. Regularna sprzedaż biletów startuje 28 lutego 2020 o godzinie 12:00. Czytaj więcej w Jak kupić bilet w przedsprzedaży.txt lub na www.empik.com/premium – napisał Quebonafide.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za pomysł odpowiada platforma Empik Bilety/Going.
PS
18 lutego br. odbyła się premiera najnowszej piosenki grunge’owego zespołu Pearl Jam – niektórzy jednak mogli przesłuchać jej nieco szybciej. W jaki sposób? Nakierowując swój telefon na Księżyc.
PS2
Zielony kiosk przed PKiN w Warszawie, billboard w postaci krzyżówki oraz akcja telefoniczna to tylko niektóre elementy kampanii promującej album Dawida Podsiadły „Małomiasteczkowy”. Przedstawiamy, jak #OdKulis wyglądała jej realizacja.
PS3
W połowie października 2019 roku w przestrzeni miejskiej Warszawy pojawiły się billboardy z cytatami, promujące nowy album Pezeta „Muzyka Współczesna”. Nośniki z fragmentami tekstów z najnowszej płyty artysty okazały się wstępem do szerszej akcji promocyjnej.
PS4
W lipcu br. na ścianie budynku w Warszawie pojawił się niezwykły mural, który wykorzystywał rozszerzoną rzeczywistość. Był on częścią promocji solowej płyty polskiego producenta – Kubiego Producenta.