Mural znajdujący się ulicy Waryńskiego w Warszawie promuje solowy album Kubiego Producenta „18+”, którego premiera odbyła się w połowie czerwca br. Z pozoru malowidło wygląda całkiem zwyczajnie, lecz przy użyciu specjalnej aplikacji staje się interaktywne.
Po nakierowaniu na mural kamery aparatu z włączoną aplikacją Zappar, na grafice zaczyna pojawiać się dodatkowa treść, dzięki której użytkownik może zmieniać jej wygląd. Dzieje się tak dzięki wykorzystaniu technologii rozszerzonej rzeczywistości.
Zobacz również
Za pomysł na kreację odpowiada firma Sony Music, natomiast technologię opracowała gdańska firma High Grade IS.
zdjęcie: facebook.com/highgrade.games
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marka Philip Morris postanowiła uczcić wprowadzenie na rynek pierwszych w swoim portfolio urządzeń bez dymu IQOS, w związku z czym stworzyła niezwykły mural, symbolizujący przyszłość, w której firma oferuje rozwiązania nie wpływające negatywnie na środowisko.
PS2
Natalia Rak i Beata Śliwińska Barrakuz zaprojektowały swoje własne kolekcje ubrań dla marki Medicine. W ramach ich promocji artystki stworzyły barwne murale w Krakowie i Warszawie.
PS3
W 2013 roku Fundacja Urban Forms wraz z marką Cropp przygotowały konkurs na najlepsze zdjęcia murali Galerii Urban Forms.
PS4
Netflix został partnerem tegorocznego Marszu Równości i Poznań Pride Week. Na jednej z kamienic w centrum miasta powstał tęczowy mural z bohaterką serialu „Orange Is the New Black”.
PS5
W Krakowie i Warszawie „Owoc Kultury” FRUGO pojawił się w zupełnie nowej odsłonie. W istotnych dla obu miast zagłębiach miejskiego życia powstały murale odwzorowujące layouty reklamy outdoorowej.
PS6
W kwietniu 2018 roku marka Magnum zaprezentowała kampanię, w której kształty lodów były sprytnie zintegrowane z artystycznymi reklamami zewnętrznymi.